~*~Moi~*~

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Nina - 23 november 2007 22:58

Idag har mammsen o jag åkt tåg till karlskrona och shoppat... Mamma var lite rädd för att vi k anske hade hoppat på fel tåg för alla i vår kupé pratade stockholmska!=) Men det löste sig, vi åkte iaf förbi karlshamns så vi kunde hoppa av där=)
I påsarna när jag kom hem hittade jag följade saker: Orange sidenklänning, svart bolero, leggings, skor, massa smink (innan personalrabatten på Varnergruppens butiker försvinner måste man hamstra=) ), en väska o lite annat smått o gott=)


När vi väl kom till karlshamn var det snabba ryck hem o byta kläder innan vi skulle hem till Rebecka som fyller 21 år idag på tjejkväll=) Hon bjöd på kanon god mat, kyckling och klyftpotatis med en suveränt god cheesecake till efterrätt=) MUMS=)


jaha...så var det ju även Idol ikväll...Vad händer egentligen när rösterna räknas på Idols kontrollrum?? Kan dom inte räkna som sitter där?? För ännu en gång får Kalles Kaviar stanna kvar när någon som är tio gånger bättre än honom får åka hem... tror mer och mer på min kaviar teori...! men Amanda var grym men grymmast var marie ikväll! Gud vad bra hon var!!!!!!!!


Ätit årets första chokladtomte idag...*smarrigt*... Bilderna stämmer inte helt längre..för nu finns inte tomten kvar mera...OPS!!=)

Jag hittade så snygga skor i karlkrona idag med!!! De randiga på bilden...!! Men de passade inte till klänningen jag hade köpt till julfesten, så denna gången fick de bli de i jeanstyg och svart skinn...men nästa gång, då följer de randiga med hem!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards