~*~Moi~*~

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Nina - 29 november 2007 23:11

jaha, nu var det torsdagskväll igen då... Richard har varit här, han hade goda chokladmuffins med vaniljcreme med sig! MUMS!!! jag gillar när folk har choklad med sig när jag är chokladsugen!!!

 Vi bäljade i oss en kanna kaffe, Richard gjorde en superfin hemma gjort adventsstjärna till mig=) eller, stjärnan hade jag, och lampfoten hade jag..men han fixade en superb ställning att sätta stjärnan på så man kunde ha den som lampskärm istället för hängande! Dö snygg!!!=) TACK!

Sen var vi en snabbis på lamphuset i Asarum som hade kvällsöppet för att se om hans kökslampa hade kommit -den hade blivit restad. Så vi tog en tripp till nya Coopforum som öppnade i karlshamn idag, för att spräcka min tjuga som jag hittade i fickan=) jag hade hela tjugan med mig ut med Richard smäckte närmare 500kr på städgrejer*ha ha* Var inte så stort som jag troded.. men richards fina kommentar är "På håll ser det faktiskt rätt stort ut här inne" efter att han nyss hade tittat rakt fram och tyckt det såg litet ut... ha ha ha...

Imorron fyller min pappa år...vet inte vad jag ska köpa. Kommer sluta med en tröja eller något, men det känns så tråkigt att ALLTID ge honom kläder.. men han önskar sig ju inget*suck* Och brossan tyckte att en tröja blev bra, för då slapp ju han leta igenom stan...=(


Var tvungen att visa en bild på söta Maja oxå ifrån när hon kom och hälsade på på jobbet här om dagen=) Snacka om söt unge!! Finns ingen sötare!!

Av Nina - 29 november 2007 18:36

Idag har jag en dag då jag inte orkar något igen...undra om jag ska bli förkyld snart eller vad det är frågan om? Ont i hela kroppen och orkar ingenting. Har ont i armhålan oxå, som jag alltid får när jag är förkyld o sjuk...men jag är ine sjuk ännu...skummt....


Har iaf samlar ork till att göra Grönsakssoppa idag, och den blev gooood=)

Snart kommer Richard upp på en kaffe/Te, hoppas jag har lite ork då bara..

Ovido - Quiz & Flashcards