~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Nina - 7 november 2007 23:42

A is for age: 22..börjar bli en tant!
B is for booze of choice: Ny favorit -Pear passion (Päronvodka, tranbär-, och päron juice och mycket IS)
C is for career: Säljare på Dressmann, och eget företag.

D is for your dad's name: Dan
E is for essential items to bring to a party: Alkohol?=)
F is for favourite song at the moment: late night heartbroken blues med Miss Li! Dö kul text!=)

G is for favourite game: Blackout!! Speciellt när jag spöar Richard eller Pelle!!

H is for home town: Fridafors..ha ha

I is for instruments you play: Kan lite piano och fiol.
J is for jam or jelly you like: apelsin..booooring!=)
K is for kids: Inga alls. Men lånar Maja så ofta jag får!=)
L is for living arrangements: Lägenhet, men stort nytt hus i drömmen!
M is for mother's name: Anneli
N is for name of your crush: Kul skämt...
O is for overnight hospital stays: Tarmvred när jag var typ pytteliten...
P is for phobias: Möss, spindlar, ormar, mörker...
Q is for quotes you like: Skamm den som ger sig=)
R is for relationship that lasted the longest: nästan 4 år..

S is for sartorial style: Kan någon tala om vad "sartorial" betyder så ska jag nog fasen se till och svara...

T is for time you wake up: 7.30 på vardagar...och så sent som möjligt när jag är ledig!

U is for underwear: Svart och vitt...inga kul alls. men rena o enkla=)
V is for vegetables you love: avocado!! Gurka (ÄTA!!)
W is for weekend plans: spel, mat och rött vin.
X is for x-rays you've had: några stycken...vet ej hur många

Y is for yummy food you make: Kyckling är jag rätt klurig på att få till=)

Z is for zodiac sign: Jungfru, oskyldig och så som jag är...=)
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: De som är lika uttråkade som jag är just nu...

Ä är för älsklings trend: A-linje och tunikor=)
Ö är för en önskan just nu: Att jag hittar en sjukt snygg och nästan gratis insats lägenhet....tvåa=) Eller trea om den är billig=)

Av Nina - 7 november 2007 20:25

Usch o fy...räcker väl med att säga att jag började dagen med att försova mig....då vet vi väl alla att dagen går åt hel*ete!!!

Kom 30 minuter för sent till jobbet...massa småsaker som krabbade på jobbet för mig, present kort som inte var stämplat o liknande så vi inte visste om de var sålda eller förfalskade ifrån en sthlms butik! Sen kom söta Maja o hälsade på...nu har hon inte bara kissat på mig, utan även kräkt på mig. Imorron skiter hon väl i mitt knä=) Sen fick jag ett sms om att mina stövlar från skopunkten hade dykt upp och fanns att hämta på Ica...Yes tänkte jag, nu vänder min otur...springer ner på min fika pause -Då kan de inte hitta mitt paket!!! men efter många om och män så hittade de äntligen det! -Tack för det, ica killen!=)

Sen var Louise och jag ovh fikade efter jobbet, det var tack o lov trevligt och inga motgångar...typ nötter i kaffet eller liknande=)

Kommer hem...hungrig...glömt köpa mat så det blir ingen mat idag, orkar inte handla. Roade mig att prata i telefon istället...Nicole och Pelle stog på telefonmenyn för kvällen=)


Snart kommer Richard o hälsa på! KUL! Han vågade nog inte köra hem ifrån Mörrum utan att komma in till mig...hotade med att ALDRIG MERA PRATA MED HONOM i så fall=)


Sorry nettski, inga bilder idag...=)

Ovido - Quiz & Flashcards