~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Tvättare ska jag inte bli som vuxen!

Av Nina - 22 november 2007 23:05

Idag har jag haft tvättstugan...inget kul alls i det. Var uppe klockan åtta i morse på min lediga dag för att hinna tvätta!!=(  Och grannen som skulle tvätta efter mig vid 14:00 saknade nog en och annan social kompetens. Hon var typ två minuter över två., och jag var kvar nere i tvättstugan för att vika ihop mina lakan som jag hade tumlat. In stövlar kärring jävlen rent ut sagt och mer eller mindre ryter "Ut, det är min tid nu, klockan är två, till och med lite mera än två!!"  Ehh...okej, förlåt Mrs Vansing, det var inte min mening att stå här nu typ... Det ska tillläggas att denna surpuppa har varit och tvättat på min tid en gång, när jag hade den senare tiden. Jobbade till 17, och när jag kommer ner i tvättstugan strax efter är hon där nere o tvättar och säger "Ja, din tid började vid 14, och börjar du inte tvätta då får du skylla dig själv!" Say what?! Vad är det för fel på folk som bor i dessa husen jag bor i????????


Hur som hellst, lite kul har hänt idag iaf=) Britta och lilla Maja kom på besök så vi var på stan och lunchade och shoppade lite. Maja tror nog hon är större i munnen än vad hon är, för hon försökte borsta tänderna med sin hårborste=) Bilden på mig och Maja har minsann Maja tagit! Hon satt i mitt knä och lekte med telefonen och så *KLICK*! =)

Både Britta och jag köpte julpynt...jag som inte ens gillar julpynt kunde motstå de fina advents stjärnorna jag köpte till vardagsrumsfönstret!! Möblerade föresten igår natt...vet inte om jag gillar edt. Gillar ena sidan, men absolut inte den andra...hmm..kanske ställer tillbaka allt i natt?=)


Läste ut sista delen i böckerna om "pojken som kallades Det"  -"Pojken som överlevde". Jösses vilka gripande böcker. Fruktansvärda! Förstår itne hur han har lyckats överleva och bli normal efter allt han har upplevt! har ni inte läst dom så gör det omedelbart!!!!

 
 
Lisa

Lisa

23 november 2007 12:39

mycket märkligt händer i tvättsugan, sist jag tvättade hoppade en min grannar på mej å talade om att hon var kusin med min svärfar, han verkar känna hela huset! Vi måste flytta!

http://lisoball.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards