~*~Moi~*~

Alla inlägg under december 2007

Av Nina - 16 december 2007 23:30

 All i whant for Christmas....

-Rolig

-Snäll

-Ge mig uppmuntran och komplimanger

-stötta mig

-Kunna plocka ner mig på jorden när jag seglar ut i rymden

-Funka ihop med mina kompisar

-Komplitera mig

-Omtänksam, t ex. när jag kommer hem ifrån jobbet så ska du krama om mig, fråga mig hur min dag har varit

-Lyssna

-CHARMIG

-Gärna lite längre

-Kramig

-Barnkär

-Social

-En mamma som inte hatar mig, inte pappa heller visserligen=)

-Samma värderingar

-Kunna kommunicera

-Kunna disskutera

-Kunna kompromissa

-Tycka jag är det bästa som hänt honom

-Humor (Viktigt, borde nämnas minst två gånger) ej samma sak som rolig

-Lite små romantisk, men inte slibbig!

-....och listan kan bli längre men inte har väl jag krav??=)


....is YOU!!


Alla kanske inte behöver stämma, men tänk om denna underbara person fanns...hör av dig om du känner dig träffad:)

Av Nina - 16 december 2007 17:39

igår var vi hemma hos nettan innan vi skulle gå ut. Jag, nettan, Pelle, Findus, Roger, Peter, Wijk, Fröken Stefan och Fröken Robert... Hmm... Vilket guldläge vi hade egentligen Anette!!=)


Anettes granne flippade ju totalt iaf och kom upp o kastade sig in i lägenheten och slog båda fröknarna för det vara bara jag o Anette och dom kvar när vi skulleg å ut. Han tyckte vi hade fört ett jävla levande varje fredag o lördag o nu skulle han slå ihjäl oss typ... Helt jävla galen! Så vi fick ringa polisen som kom o hjälpte oss ut ur lägenheten för grannen o hans kompis stog ute på gården och skulle slå i hjäl oss när de såg oss sa de... helt sjukt!!! Sen fick polisen följa Anette hem och upp i lägenheten när hon skulle hem..


Idag har Anette o jag varit i karlkrona o söndags shoppat lite=) Vi sprang på ulrika så vi gick o käkade lite o snackade lite skit innan vi shoppade kalrt=) Trevligt!
Det som fick flytta in hos mig var: En tröja, ett linne, ett par örhänge, en deo, en skarves, några tärningar med uppmaningar på, ett reflex, en hårborste och en liten julklapp!

Nu ska ajg lägga mig på soffan o sega och dega=)

Av Nina - 15 december 2007 22:53

Tänk attt det ska varaså svart att kjo,mma ihåg sitt lösen när man har ´druckigt sprit...näst helg ska jag EVENTGUELTLT hålla mig ifrån alkohålet...he he


Snartbv blir det ågatab 12 eller harrys som det hgeter numera..

Av Nina - 15 december 2007 19:30

Så var det menat med whiskey och renat, vårt mål ALKOHOL

SKÅL!!!!

Av Nina - 15 december 2007 17:25

...när det är sista gången det är 15 december 2007!!! 

Så nu är det duschen, sen är det fixa till sig som gäller och sen snabab ryck hem till nettan o börja fylla hålet...!!

Imorron har vi ångest...

Av Nina - 15 december 2007 00:11

Mikaela är i Kalmar denna helgen, hälsar på Anna och tittar på TAKIDA! Och nyss ringde hon till mig när de spelade min favvo låt så jag fick höra den  -jaded. Shit vad bra det var!! Hoppas de kommer till karlshamn någon gång snart!!!!!!

jag vill, jag vill, jag vill, JAG VILL!!!

Av Nina - 14 december 2007 18:53

jaha, då var det fredag igen, jag orkar inte göra något varken socialt eller osocialt idag, så jag stanner hemma i soffan och försöker töja ut mina ny inköpta jeans istället!

Av Nina - 13 december 2007 23:25

 Gjorde denna listan i Juli, nu är det dax igen o se vad som händer i livet....=)


Lägg alla dina låtar i mp3 spelaren och sätt på suffel och ställ följande frågor och se vad du får för svar...

will it be ok?

A*teens - Up side down     Oookej...?

how are you feeling today?

Anna Book - Samba Sombrero   Glad o dansig låt, stämmer!=)

how do your friends see you?

Savage Garden - break me Shake me

will you get married?

Judas Priest - Bloodstone     det låter inte bra...

what is your best friend?s theme song?

A*teens -Can´t help falling in love     Mycket A*teens i mitt liv...?

what is the story of your life?

Miss Li - Give it to me       ha ha ha, hur ska det tolkas?=)

what was high school like?

Eminiem feat Dido  - Stand    Kan inte tolka detta så bra, men jag gillade låten på den tiden...

how can you get ahead in life?

Sean Paul - Get busy     Jobba hårt?

what is the best thing about your friends?

Jennifer Lopez - Dance with me    I love dansa med mina vänner!=)

what is today going to be like?

Rammstein - Reise, Reise   hmm....

what is in store for this weekend?

Sash - I belive      Yes, i belive, i belive!!=)

what song describes you?

Metallica - The God That Failed    ha ha ha ha, tack för den!=)

to describe your grandparents?

Phil Collins- Look through my eyes


how is your life going?

The Hellacopters - Bore me    ha ha, så tråkigt har jag ine!=)

what song will they play at your funeral?

Afroman -because i got High     Ska jag ta en överdos?!?!

how does the world see you?

Axxis feat. Maddy - Sweat dreams remix    ha ha drömmande?=)

will you have a happy life?

Imogen Heap - Speeding cars      väääldigt sorglig text...inte bra!

what do your friends really think of you?

A*teens - SOS      Ska man behöva ringa 112 för mig...??   *påminnelse: tabort allt med A*teens från datorn*

do people secretly lust after you?

Boomcat-Waisting my time   say what?

how can i make myself happy?

Accept - Tierd of me     he he lät ju lovande...

what should you do with your life?

barbados-Allt som jag ser        ska jag ta eller??

will you ever have children?

Dido - Give me strenght     Så många barn att jag behöver extra styrka?



Vissa saker kan jag tolka på ett eller annat vis, vissa vill jag inte ens försöka tolka och vissa är ju helt upp åt väggarna  -Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards