~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Nina - 9 december 2007 23:43

och så har jag lyckats med klanterierna igen...
var uppe på Coop Forum med Richard idag. Och där innanför dörren blev jag så lycklig för jag hittade en bankomat..tyckte det var coolt att det fanns där. Så jags kulle plocka ut en hundrig för vi skulle till Donken sen... Tror ni inte jag lyckas plocka ut en hundring, MEN JAG TAR DEN INTE MED MIG!!!Utan jag tar mitt kort, och kontoutdrag och går....hur puckad ska jag bli?! 

Så på Donken fick jag betala min burgare med kort iaf*suck* Och hundra kronor fattigare...



Såg Filmen på fyran nu ikväll -Life of David Gale, shit vad bra!!! Fruktansvärd men så bra!!

Av Nina - 9 december 2007 15:42

okej, nu är det som så, att Magnus Betnér har fått hård konkurens och blivit ner puttad ett snäpp i mitt komiker hjärta av den nya stjärnan Björn Gustafsson! Jösses vad kul denna grabben är!! Drömmen hade ju varit att gå och se en show i Väggahallen med BÅDE Magnus och Björn!! Jag hade varit i extas!! Skrattat så jag hade haft träningsvärk i magen i flera dagar... Findus hade med haft ont....he he....

Gå nu ut på youtube och sök på Björn Gustafsson, den med Bratsen är bäst! "Om jag kommer in på Whiteroom? Jag kommer knappt ut..." ha ha ha

Ullared är med skoj...och allt annat...


Puss på er

Av Nina - 9 december 2007 00:19

jaha, då var det lördag kväll igen! Och jag är hemma!!!! NYKTER!!!=) OTROLIGT!!! Men gud så skönt, precis vad jag behövde=)


Ola och David har iaf varit här och festat lite innan de skulle ut, alltid lika trevligt med lite sällskap=) David försökte få ola till att raka av sig håret, om han gjorde det, lovade david oxå göra det...ha ha ha...tita på bilderna så ser ni det ironiska..=) Men efter ett par groggar gick iaf Ola med på att jag skulle få platta hans hår!=)  Visst blev det fint?? Jösses, det tjocka lockiga glansiga håret skulle vilken tjej som hellst vilja ha typ=)


men nu ska jags ova, så jag orkar upp och äta frukost när Richard kommer med frallor i morron=)   Kram o nattis

Ovido - Quiz & Flashcards