~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Nina - 13 december 2007 23:25

 Gjorde denna listan i Juli, nu är det dax igen o se vad som händer i livet....=)


Lägg alla dina låtar i mp3 spelaren och sätt på suffel och ställ följande frågor och se vad du får för svar...

will it be ok?

A*teens - Up side down     Oookej...?

how are you feeling today?

Anna Book - Samba Sombrero   Glad o dansig låt, stämmer!=)

how do your friends see you?

Savage Garden - break me Shake me

will you get married?

Judas Priest - Bloodstone     det låter inte bra...

what is your best friend?s theme song?

A*teens -Can´t help falling in love     Mycket A*teens i mitt liv...?

what is the story of your life?

Miss Li - Give it to me       ha ha ha, hur ska det tolkas?=)

what was high school like?

Eminiem feat Dido  - Stand    Kan inte tolka detta så bra, men jag gillade låten på den tiden...

how can you get ahead in life?

Sean Paul - Get busy     Jobba hårt?

what is the best thing about your friends?

Jennifer Lopez - Dance with me    I love dansa med mina vänner!=)

what is today going to be like?

Rammstein - Reise, Reise   hmm....

what is in store for this weekend?

Sash - I belive      Yes, i belive, i belive!!=)

what song describes you?

Metallica - The God That Failed    ha ha ha ha, tack för den!=)

to describe your grandparents?

Phil Collins- Look through my eyes


how is your life going?

The Hellacopters - Bore me    ha ha, så tråkigt har jag ine!=)

what song will they play at your funeral?

Afroman -because i got High     Ska jag ta en överdos?!?!

how does the world see you?

Axxis feat. Maddy - Sweat dreams remix    ha ha drömmande?=)

will you have a happy life?

Imogen Heap - Speeding cars      väääldigt sorglig text...inte bra!

what do your friends really think of you?

A*teens - SOS      Ska man behöva ringa 112 för mig...??   *påminnelse: tabort allt med A*teens från datorn*

do people secretly lust after you?

Boomcat-Waisting my time   say what?

how can i make myself happy?

Accept - Tierd of me     he he lät ju lovande...

what should you do with your life?

barbados-Allt som jag ser        ska jag ta eller??

will you ever have children?

Dido - Give me strenght     Så många barn att jag behöver extra styrka?



Vissa saker kan jag tolka på ett eller annat vis, vissa vill jag inte ens försöka tolka och vissa är ju helt upp åt väggarna  -Eller?

Av Nina - 13 december 2007 21:52

...ha ha ha...Lisa Skrev i min komentatorsfällt tidigare idag och undrade om jag kom ihåg våran lussevaka när vi var typ 17 år, varje gång klockan slog halv så dansade vi en speciell dans som vi kallade Michailoff dansen. Den innebar att vi dansade som Mikael Michailoff gjorde när han sjöng Lay all your love on me i Fame Factory.. Liknar väl mera en indian dans typ=)

Men gud vad kul vi hade! Sugen på en dans ikväll Lisa?=)


Idag har det inte blivit någon lucia firande över huvudtaget. Där emot var jag, Britta, Maja, Roger, Stefan och Wijk och käkade lunch på briggen, senare gick jag, Anette och Roger hem till Anette och klädde hennes julgran och slog in lite julklappar. Ändå fick jag inte någon julkänsla... SKIT OXÅ!!!


Och ikväll Har Pelle bjudit på middag -igen, bra komips det där!=) ikväll blev det renskav, ris och grönsaker. Otroligt gott!!


Av Nina - 13 december 2007 11:02

Nu blir det lunch på Briggen, obligatorisk närvaro dessutom...enligt Nettski=) Men klart det är obligatorisk närvaro! Detta är t.o.m en obligatorisk närvaro jag tänker närvara vid, tillskillnade ifrån skolan...

Ovido - Quiz & Flashcards