~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Nina - 7 december 2007 23:31

borta bra men hemma bäst, visst är det så? Jag har haft det kanon i jönköping. Bortsett från första dagen då jag var jätte sjuk feber o allt, men bet i hop och låttsades som ingenting. Men när Micke o jag gick hem till hotellet ifrån Bishop Arms på natten kände han på min panna och menade på att jag typ var halv död...Så när jag kom in på hotellet och tog febern (ja, jag stoppade ner en termometer i väskan när jag vaknade på morgonen o kände mig kass) hade jag 39,4 grader...ups! men jag tog några panodil och lite vatten o sen sov jag. PÅ morgenen kände jag mig som ny=)

Kanon kul att jobba i de nya dressmann butikerna, ett HELT NYTT koncept och tänknade! Kände sig dock som en praktikant första dagen när man inte hittade eller kunde med edn nya kassan de hade. Men efter en dag så gick det galant=) Kanon kul med så mkt folk som verkligen är ute efter att shoppa när de åker till A6!

Lång resa hem med tåget igår kväll...två byten, som jag lyckades klara av trotts att jag tvivlade många gånger! ha ha... men när jag kom hem på natten hade jag feber än en gång, så idag på min lediga dag har jag bara legat på soffan och läst en sjukt bra bok!!! "Ska vi slå vad" heter den. Så mysig o bra så jag kunde inte sluta läsa, utan läste ut hela boken..he he...


imorgon ska jag jobba om jag ine vaknar med högfeber. Men nu ska jag sova.


Grattis till Marie Piccasso som vann Idol! Det var nog det bästa tror jag, att hon får släppa skivan som redan är färdig och klar oavsett vilken som vann, för det är lite mera hennes stil med ballader och liknande, som inte är helt främmande från hennes egen skiva skulle varit om hon fick bestämma. Medan Amanda ändå kommer få släppa en, men som då är mera hon med lite rock o sånnt... GO GIRLS=)

Ovido - Quiz & Flashcards