~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Nina - 12 december 2007 23:05

Gud vad jag blev glad när Susanne valde Per-Inge!! De såg så kära och glada ut, som två femtonåringar typ=)

Och Isabelle och Anders (tror jag han heter va...?) Såg oxå jätte kära och lyckliga ut...

MEN(!) Karl-Petter och Jessica såg ju itne KÄRA ut, de såg ut som två kompisar bara...men inte för att finna kärlek direkt... Och Fredrik ska vi ju itne bara prata om, gud vilken pinsam människa! Förstår han inte att han borde valt Lena? Och förestne, kramade han inte Lena lite väl ömt och länge efter att han sagt att han skulle välja Sofia?? Tror han valde Sofia för hon var söt, och lena ser ut som en trafikolycka. Men Innersinne så vill han nog ha Lena, men såg sin chans till en söt tjej... men det är min teori, och de brukar vara konstiga, iaf om man frågar pelle! ha ha

Av Nina - 12 december 2007 18:58

...tror det skulle bli en riktigt publiksuccé för TV4 att sattsa på det... kjag hade nästan kunnat tänka mig att anmälla mig som "säljaren"...För idag när jag kom hem till en tom lägenhet kände jag bara Guuud, jag vill ha någon att krypa upp i soffan hos och dricka te och berätta om min dag. Och få en puss på kinden och frågan "älskling, vill du jag massera dina ömma fötter och din rygg?"  TÄNK! Gud vad jag vill det nu!!!


Men hur som hellst, ikväll är det dax för Susanne att välja mella uffe eller Per-inge i Bonde söker fru...jag hoppas innerligt att hon väljer Per-Inge, men jag hoppas oxå hon snabbt börjar kalla han för Per, Pelle, älskling, eller vad fan som hellst...för ligga i sängen på morgonen och säga "God morgon Per-Inge lilla, sovit gott?" Rimmar inte bra i mina öron...



Ovido - Quiz & Flashcards