~*~Moi~*~

Alla inlägg under december 2007

Av Nina - 24 december 2007 22:01

Jaha, då var snart julafton 2007 över...och fortfarande inga julkänslor...skummt...

Imorron blir det förfest hos mig innan vi drar till hotellet och dansar loss, undrar om jag orkar upp och jobba på onsdag...kommer sova som en stock när jag kommer hem!! NU är det julgröt!
GOD JUL!

Av Nina - 23 december 2007 00:06

Ha Ha Ha, kommer nyss hem efter en kväll på Ågatan innehållande Mat (för mycket, så tacksam över att jag valde ett linne som ser ut som ett tält..) och coca cola...Ingen alkolhol, ska ju jobba i morron=) Tur det...blir för mycket av den sortens dricka nästa vecka....

Men iaf, när vi var på väg till bilen och skulle åka hem stannar två killar oss och tycker att vi ska hänga med till ågatan, men anette svarar Nej samtidigt som hon går och inte svara på resten de säger...då skriker en av killarna

"MEN GÅ DÅ DIN JÄVLA FJÄLLRÄV!!!!!"

 (Anette har en parkas med päls på luvan)  Vi skrattade så vi höll på att dö...anette hade nämligen tidigare under kvällen berättat att de hade fått termos och neccesär ifrån Fjällräven i julklapp på jobbet! ha ha snacka om fullträff!=)


Inte blev det någon svärson till pappsen idag heller...he he....pappa är sugen på en svärson just nu, men jag vet itne om jag är det...har rätt roligt som singel faktiskt=) Men kommer prinsen så kan väl jag bli hans prinsessa...men då ska listan bli avbockad punkt efter punkt först...he he...

GO NATT!

Av Nina - 22 december 2007 18:29

Glömt mig? Gjort något? Vad fan är det frågan om egentligen?

Av Nina - 22 december 2007 18:14

Sitter här med en massa färg i håret....tänkte det kunde vara kul att vara mörkt mörkt nästan svart brun i håret i jul...Funderar över mina impulsköp jag gjorde idag...

jag slutade jobba vid tre, så då hade jag ju en timme på mig att springa runt på stan och irra, och det är jag ju inte feg för=)

Köpte en klänning iaf, en svart tight spets historia med siden band under bysten... vääääldigt porrig! Vet inte riktigt om det är jag egentligen...Vad har hänt med mig? Har jag hamnat i någon form av identitetskris eller har jag bara släppt loss och verkligen blivit jag i mina kläder?? Jag trippar om kring i mina klackar, tighta jeans, klänningar i tid och otid, OCH största förändringen av alla...jag fäster bak min lugg! Jag som har haft lugg is äkert 18 år av mina 22 år!!! Och till på köpet använder jag mina glasögon flitigt! Börjar jag bli vuxen och självsäker, förlåt, MER självsäker?? Hänger inte med för fem ören, men kul har jag... ha ha...Flickig som Anette säger...

Inte för att jag har rullat runt i leran och kopplat el och rensat rören med grabbarna innan:-)

jaja, vi får se om klänningen får följa med mig ut på juldagen eller om den får husarest!


Ikväll blir det middag på Ågatan med Rebecka och Anette iaf... Lilla söta Mikaela är hemma i Dalarna och hälsar på över jul! ÅH,vad jag kommer sakna henne när hon flyttar upp till falun igen=(*ledsen i ögat*


Trevlig helg! Rock on!

Av Nina - 21 december 2007 23:06

Gå in på youtube och sök på "Amazing hug" så ska ni få se det sötaste och goaste jag någonsin har sätt!.... Tönten i mig fällde en tår...Måste vara min kärlek till Simba och lejonkungen som barn...

Av Nina - 21 december 2007 23:02

Idag har jag fått en postavi...jag har ett paket att hämta på postens utlämningställe på ICA flaggen.... MEN(!) jag har inte beställt något!! Vad kan detta vara?! Grannen som har beställt glidmedel och kondomer igen?? För sist jag fick en postavi och inte visste vad det var så visade det sig vara kondomer och glidmedel i mängder, som grannen hade beställt...som heter Nilsson i efternamn...inte en bokstav rätt typ... Men jag skrattade gott när jag knackade på dörren och överlämnade paketet med kommentaren "trevlig helg" och ett gigantiskt smajl på läpparna!!!=) Då njöt jag mera än vad hon någonsin gjorde under den helgen...he he...


Så, nu till frågan...vågar jag?


Idag kom folket stormandes och skulle köpa julklappar...någon hade nog talat om att det är jul...


Av Nina - 19 december 2007 22:10

Hittade en kul sida på nätet igår, raggningsreplik.se

Följande hade fått mig på fall, inte för att jag hade tyckt det var en bra kommentar utan för att jag hade sett det som om killen delade samma sjuka humor som jag, om de sägs med glimten i ögat och inte slibbig blick...


"Söt som baileys, speciell som champagne, varm som konjak, exotisk som malibu och slår ut dig som tequila!" Hade seriöst fått mig att bli riktigt kär...

" Min kärlek för dig är som Diareé, svårt att hålla inne" Gud vad jag hade skrattat min sönder och fördärvad


"Jobbar du för DHL? För jag kan nämligen svära på att du nyss spanade in mitt paket"  ha ha ha dålig ordvits...



"Dra upp kjolen så ska jag sätta några skott i äggalådan" Faktiskt hört och garvat som fan, innan jag vände och gick....



"How you doing?" Med Joey i vänners smajl och glimt...ÅH vad jag hade fallit!


"Med dina bomber hade tyskland vunnit 2:a världskriget" Så sjukt kul!


Men bäst av alla, och som jag faksitk väldigt nyligen har hört*ha ha* "Ursäkta, men skulle du kunna be dina bröst sluta stirra på mina ögon?"


"Här, ta min mobil. Så ringer jag dig sen."  riktigt smart drag om man verkligen ger bort sin mobil och faktiskt ringer.


Kul grejer va?!=)

Av Nina - 18 december 2007 23:24

Dagens "Ojdå..."

...jag somnade visst på soffan igen

...jag har fått en himlans massa julkort, och jag har inte skicka NÅGRA! (Ingen nämnd, inge glömd heter det va?=) )

...slukade nästan en hel pizza ikväll

...I really really vill ha det jag tittade på igår!!!, inte bra...

...nu var det dax att sova igen



Karlshamns bornas "Hoppsan" om de inte skyndar sig ut och julshoppar snart kommer bli... "Hoppsan idag var det jäklar julafton, och vi som glömt köpa julklappar, hoppas tomten har några fixade..." För det är fortfarande ingen julrusch i NÅGON butik i Karlshamn...

Ovido - Quiz & Flashcards