~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 december 2007

Av Nina - 15 december 2007 22:53

Tänk attt det ska varaså svart att kjo,mma ihåg sitt lösen när man har ´druckigt sprit...näst helg ska jag EVENTGUELTLT hålla mig ifrån alkohålet...he he


Snartbv blir det ågatab 12 eller harrys som det hgeter numera..

Av Nina - 15 december 2007 19:30

Så var det menat med whiskey och renat, vårt mål ALKOHOL

SKÅL!!!!

Av Nina - 15 december 2007 17:25

...när det är sista gången det är 15 december 2007!!! 

Så nu är det duschen, sen är det fixa till sig som gäller och sen snabab ryck hem till nettan o börja fylla hålet...!!

Imorron har vi ångest...

Av Nina - 15 december 2007 00:11

Mikaela är i Kalmar denna helgen, hälsar på Anna och tittar på TAKIDA! Och nyss ringde hon till mig när de spelade min favvo låt så jag fick höra den  -jaded. Shit vad bra det var!! Hoppas de kommer till karlshamn någon gång snart!!!!!!

jag vill, jag vill, jag vill, JAG VILL!!!

Ovido - Quiz & Flashcards