~*~Moi~*~

Alla inlägg under juni 2008

Av Nina - 25 juni 2008 20:09

Samtal med pappa tidigare ikväll, när han ger mig en verktygslåda med bra o ha grejer i


pappa: Nina, denna kan du använda till mycket. MEN du får ABSOLUT INTE börja pilla med den vid elektrisitet, typ elutag. okej?


det pappa visar upp för mig är en skruvdragare....

Synd, jag som hade tänkt dra in en skruv i uttagen ikväll och se vad som händer..


Får helt enkelt bara slicka på dom då.

Av Nina - 24 juni 2008 21:19

...tre nätter i rad har jag gjort samma sak...Jag har inte någon som hellst aning om vad der är jag drömmer om som gör att jag görs om jag gör. Men antingen har jag väldigt roligt i drömmen, eller så blir jag överfallen. Thats it.


Följande syn har mött mig tre morgonar i rad när jag vaknar... jag har bäddat upp den andra sidan av dubbelsängen (jag viker bara över min sida så det itne blir så mkt att bädda...) tagit dom två kuddarna som ligger på den sidan av sängen, slängt den ena vid fotänden, och den andra på golvet vid min sida... SPARKAT (för jag kan väl inte kastat ner de`n??) ner bäddmadrassen på den andra sidan av sängen så den ligger på golvet. Vänt uppe och ner på mitt eget täcke (Ni vet, fått den där otäcka öppningen vid huvudet...fobi på det...) och kramar om en kudde....    Skummt...


trodde inte man kunde fara runt så mkt i sängen! Samma sak med lixom tre nätter i rad!! GALET!

undrar vad som händer i natt.

Av Nina - 23 juni 2008 01:00

herre jävlar!
vad hände här under?!

  I

  I

  I

  I

 V

Av Nina - 23 juni 2008 00:58

jag har hållit mig till planen idag..:SOVIT...härligt!

Sen kom richard en sväng och drack kaffe, och hjälpte mig sätta ihop tv-bänken. SNÄLLT!


men nu måst ejag sova igen. jag kliar ihjäl m

ig annars! MYGG!!

Av Nina - 23 juni 2008 00:58

jag har hållit mig till planen idag..:SOVIT...härligt!

Sen kom richard en sväng och drack kaffe, och hjälpte mig sätta ihop tv-bänken. SNÄLLT!


men nu måst ejag sova igen. jag kliar ihjäl m

ig annars! MYGG!!

Av Nina - 23 juni 2008 00:58

jag har hållit mig till planen idag..:SOVIT...härligt!

Sen kom richard en sväng och drack kaffe, och hjälpte mig sätta ihop tv-bänken. SNÄLLT!


men nu måst ejag sova igen. jag kliar ihjäl m

ig annars! MYGG!!

Av Nina - 23 juni 2008 00:58

jag har hållit mig till planen idag..:SOVIT...härligt!

Sen kom richard en sväng och drack kaffe, och hjälpte mig sätta ihop tv-bänken. SNÄLLT!


men nu måst ejag sova igen. jag kliar ihjäl m

ig annars! MYGG!!

Ovido - Quiz & Flashcards