~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Nina - 13 juni 2008 18:43

Så, nu är jag oxå bil ägare. Till ca 100st jätte söta rosa, gröna och vita bilar.


Och ca 10 minuter är jag utan bil igen.

Av Nina - 13 juni 2008 12:25

Kollade runt lite på blocket på massa dyra lägenheter, bara för skojs skull. Gillar se hur fula lägenheter folk har men ändå säljer de för flera miljoner...GALET!=)


Men hur som hellst. Där var den. En lägenhet i Ramlösa! Jösses vad törstig jag blev! Det känns som jag ska dö om jag inte får en Ramlösa Jordgubb lime snart!!  


Matöppet here i come!! 


Av Nina - 13 juni 2008 09:32

Av Nina - 13 juni 2008 09:24

varit uppe hos mamma och pappa i natt så idag har jag misann varit uppe sen kvart i sju...vilket känns lustigt eftersom jag börjar jobba klockan 13. Så här tidigt stiger jag inte ens upp om det är jag som öppnar!! Men men...


var uppe o hälsade på farmor en sväng i går, hon ska sälja sitt hus så jag ska hjälpa henne att sälja sin soffa, så vi tog några bilder på den. ska nog bli bra, annars får vi väl futta eld på den eller något=)


jaha, då var det fredag idag igen då...och i morrn är det lördag och PAAAAAAAAAAAARTY!!

Vet ni?! jag har offrat mig nu, jag har varit och köpt en sverige tröja jag kan ha på mig på festen i morron!


Så kom igen nu Zlatan sparka pucken i mål!!!

Ovido - Quiz & Flashcards