~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Nina - 10 juni 2008 21:38

jag har funderat eller rättare sagt irreterats på detta med EM och kommit fram till följande.


Det är en skam, EN SKAM att tv4 sänder fotobollsEM varje dag hela kvällarna!! vad ska vi som skiter ett stort jävla stycke i EM titta på då hade de tänkt?? SVT?! HAHAHAHAHAHA  dagens skämt?


Jag menar, de har ju hur många sprotkanaler som hellst som skulle kunnat sända em istället... Vad skulle alla sportnötter säga om Eurosport eller Viasat sport sa "Nej, nu ska vi ha maraton i kärleksfilmer här i 3 veckor. Hela kvällarna ska vi bara sända kärleksfilmer och sen ska det bara spelas låtar på radion som handlar om vårat kärleksfilms maraton"  Varenda sportfåne i hela världen hade gått bergsäkra gång på allt som fanns för deras älskade kanal ska visa sport och inget annat.    MEN VI SOM INTE VILL SE SPORT SKA VÄL INTE BEHÖVA HA DET PÅ KANALER SOM INTE ÄR SPORTKANAL DÅ!?!?!?!??!


Jävla skit.

Av Nina - 10 juni 2008 19:35

helt otroligt!! Fattar ni detta??! Jag har internet hemma! Och jag har kopplat in både datorn och internet själv!! jäklar vad coolt!
Och jag som är så oteknisk att jag knappt kan starta dammsugaren utan instruktionsbok!!!

jag har en helt ny respekt för mig själv.

Så nu blir det bloggning igen=)

Ovido - Quiz & Flashcards