~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Nina - 15 juni 2008 23:12

jag flåss idag...ömsar skinn...känns inte så kul..ser framför allt inte kul ut.


Fortfarande lite fylle-ångest. men somliga har mera än mig...men gjort är gjort som jag brukar säga, inget jag kan göra ogjort idag. Eller?


Nästa helg är det midsommar. Då ska jag vara vuxen. jag ska fira midsommar med min bror innan han flyttar, så det blir kubb. Johan och jag emot Leo och Conrad...vilka vinner? Johan och jag som kastar, eller Leo och Conrad (två boxrar) som slaktar kubbpinnarna...?




Av Nina - 15 juni 2008 20:56

Jag åt Mc Flurry med Ahlgrens bilar idag..OH MY GOOD vad god den är!! Underbar! Skulle kunnat äta tio stycken tror jag...

kanske inte tidigare idag för då mådde jag lite illa...men nu, lätt!!



Jag tror jag ska ta o lägga mig lite i badet och filosofera lite granna....tror det kan bli häligt=)

1-1

Av Nina - 15 juni 2008 13:13

...neeeeeeeeeeeeej.....1-2 till spanien!! jag var heeeelt övertygad om att det hade blivit 1-1 i matchen igår...men så blidde det icke minsann!

Illa när man super bort ett mål så där...


Men roligt det hade jag iaf!!  Igår var jag ett inbitet Sverige fan som gick in hårdnackat för det här med fotboll (Bortsett ifrån glömskan av ett mål då....)  Jag sjöng heja ramsor, nationalsång och hade blå naglar och örhänge, gul klänning och en sverige tröja!! Impade??? Jag är!

jaha, då är man trött o sleten idag då... Ska snart åka utt till kött Clownen med Richard och käka den största äckliga hamburgaren dom har! och en glass!!  

Ovido - Quiz & Flashcards