~*~Moi~*~

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Nina - 19 juni 2008 22:20

okej, jag sa visserligen häromdagen att om jag säger att jag BEHÖVER en klänning till....  men idag fick jag en sms avi om att jag hade fått ett paket ifrån H&M som fanns att hämta på matöppet...Oj, tänkte jag, vad har jag nu beställt?? 
Jo serrö, det kan jag svara på nu...

3 klänningar...


Jaha. Då var vi där igen.

Av Nina - 19 juni 2008 09:36

  • jordgubbar -Håller dom sig fina tills i morron??
  • mjölk -så jag kan göra vaniljkräm till tårtan
  • grädde -så tårtan blir fin på toppen
  • kött -för jag ska ju grilla med brorsan!
  • potatis -Hello? its midsommar!
  • gurka, sallad, rödlök, avocado -ser så fint ut med en sallad på bordet
  • Fetaost -Så det finns något gott på salladen man kan pilla bort och äta!
  • Champinjoner och paprika(2färger) -så vi kan äta goda grillspett
  • Gräddfil och gräslök -Se potatis...
  • tårtbottnar -för jag är en lat jäkel som inte orkar göra egna!
  • Sköljmedel -För jag måste tyvärr tvätta....

Sen finns det funderingar på om jag behööööver toapapper eller inte....Beror ju på hur mkt alkohol som ska kissas ut på söndag när jag kommer hem...hmm...Tror jag chansar.

Ovido - Quiz & Flashcards