~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Nina - 18 juni 2008 22:59

jahaja, det var det det ja... Här bänkar man sig för att se en match, och vad händer?? Jo Fiasko!



Imorron kommer pappsen och ska måla dörrar! Då kanske jag kan få lås på toaletten snart?=) 


gonatt

Av Nina - 18 juni 2008 20:34

Lägesrapport

  • Fötterna luktar nu lite bättre...troligtvis inte hallon ännu, men snart så!=)

  • jag håller på att städa och rensa bland mina kläder...hitills har jag hittat 31st klänningar. Skjut mig snälla någon om jag någon gång säger att jag behöver en ny klänning!!!

  • Jag har berättat ungefär 10 st historier för Richard...somliga riktigt fräcka. Men desstu roligre!

  • jag överväger om jag tas för galen om jag köper 3 krukor till köket för 300kr stycket...vad säger ni??  Dom är jäääääääätte fina, jag lovar!!!
Av Nina - 18 juni 2008 18:38

Lägesrapport

  • Mina fötter luktar SJUKT illa...mögelost luktar godare och framför allt mindre.... Får nog sätta mig i ett fot bad snart om jag ska överleva!

  • Grannen spelar musik för hela huset...Han trodde nog att jag menade att han skulle spela musik för mig oxå när jag sa att jag inte hade någon sterio eller så ännu...MISS AV MIG?

  • jag har bestämmt mig för att blanda upp mina rosa accent tjofräs i lägenheten med lite grönt... Grönt är skönt. Thats it!
Ovido - Quiz & Flashcards