~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Nina - 16 juni 2008 21:35

...det stod i min instruktionsbok till jaccuzzin att man INTE skulle ha bubblor i badet.... Det blir MYCKET bubblor...det blev så mkt bubblor att det skummade över och ut över hela badrummet...Ups. Men nu vet jag det=)    Det kanske inte är enda anledningen till att man inte skulle...men en jävligt bra enligt mig!!

Av Nina - 16 juni 2008 19:51

I går kväll (Läs: Natt) låg jag och pratade i telefon med Jens en liten stund (Läs: 4 timmar) och hur som hellst så kom vi in på att det är skandal att en viss kommun ska dra in pengar och väljer då att slopa eftermiddags kaffet till de gamla på ålderdomshemmen. SKANDAL! hur fasiken tror de de ska kunna rädda en budget genom att skippa kaffet, den ända stunden på dagen de stackars gamlingarna glädjs åt typ!!


hur som hells, det vi kom fram till...eller Jens hade redan tänkt ut tanken och jag tyckte det lät som en fantastiskt bra plan!...är att när man blir gammal och börjar känna "nä, nu fanken klarar jag nog inte av det här längre" men ändå känner att man vill ha eftermiddagskaffe...Då ska man gå ut och göra ett brott, förslagsvis råna någon eller köra över någon med sin rullator. För så enkelt är det bara. De som sitter inne har det betydligt bättre än våra gamla på hemmen!!! ÄR INTE DET SKANDAL?!?!?!?!?


Så nu tänker jag ägna några timmar ikväll åt att komma på ett bra brott jag skulle kunna göra, som gör att jag slipper en lång rättegång utan hamnar i finkan rätt snabbt där jag kan leva lycklig tills jag dör.
Vad tror ni? Köra över någon med rullator? Sopa undan fötterna på någon med min käpp så de trillar i baken och slår ut alla tänderna och sen råkar jag gå över dom och sätter då min käpp så jag punkterar en lunga eller så? jag vet inte...tror jags ka slipa lite på mina brott...men kaffe på eftermiddagen det ska jag jäkla ha!

Ovido - Quiz & Flashcards