~*~Moi~*~

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Nina - 17 mars 2008 22:42

he he..jag har ju gjort en sån där lista innan där man ställer frågor och väljer shuffel i Winamp, och ser vad det blir för svar....  fick en ny sånn idag!!=) LYCKA!=)


Kommer det att bli okej?

svar: Great pretender -Queen

kommentar: Ursäkta? Ska jag låttsas eller vad menas??? Eller...vänta! kan det vara så här?! Jag ska bli en låttsas drottning?! Jag kanske ska gifta mig med prins Carl-Philip?? Då blir jag ju bara prinsessa...och det är ju typ en låtsas drottning...hmm...


Hur mår jag idag?
Svar:
Independent - Destenys Child
Kommentar: Ja, faktiskt mera självständig än på länge=) Varit på banken och fixat med mitt lägenhetsköp och så ju...stor kicka nu=)


Hur ser mina vänner på mig?

Svar: Sweet Nothing - Brenda Lee (60 tals musik)
Kommentar: ursäkta?? Är jag söt men betyder inget eller vad??


Kommer jag gifta mig?

Svar: You got me rocking - Rolling stones
Kommentar: jag tolkar detta helt klart som att det är så någon tyckero m mig, jag får hela deras värld att skaka. Så JA jag kommer gifta mig=)


Vilket är min bästa väns ledmotiv?

Svar: Dj Alligator-Dragostea Din tei
Kommentar: Hmm..undrar vem som är min bästa vän då...fattar ingenting!


Vilket är "storyn of my life"?

Svar: Runaround Sue -Dion (60 tal)

Kommentar: Ursäkta?? Tycker min Winamp att jag är slampig eller???


Hur ska jag komma fram i livet?
Svar:
Scorpions - Crying days

Kommentar: ha ha ha, jag ska alltså ta till det beprövade kvinno viset TÅRARNA?! För att få min vilja fram?? Skulle inte tro det!!


vad är det  bästa med mina vänner?

Svar: Great gig in the sky - Pink Floyd
Kommentar: Flummigt...ska vi ha en stor spelning ihop i himlen?? På sånna där fina harpor eller vad det heter alla änglar plingar på...


hur kommer denna helgen att bli?

Svar: Stripped - Rammstein

Kommentar: ha ha ha ha, min Winamp tror inte bara jag är slampig, utan även en lite strippa?!?!   Verkar bli en rolig helg... ha ha ha...


Vilken låt beskriver mig?
Svar:
That girl - iron maiden
Kommentar: japp, the one and only...  THAT girl=)


Hur är mitt liv?
Svar:
Love child - Accept

Kommentar: japp, ett alldeles förtjusande litet flickebarn är vad jag är! ha ha   eller ska jag få ett kärleksbarn? Vad menas egentligen??


Vad kommer spelas på min begravning?
Svar:
Wild Child- WASP
Kommentar: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Vild? jag? Lugn som en drogad tiger!!!;-)


kommer jag få ett lyckligt liv?
Svar:
Once upon in December - Anactasia
Kommentar: En gång i december kommer jag bli lycklig..? Eller finner jag lyckan i December...? Hoppas på det sista=)


Vad tycker mina vänner egentligen om mig?

Svar: Witching hour - `?
Kommentar: Ursäkta? Nu mina kära vänner, är det något ni vill berätta för mig?? Innan jag förvandlar er alla till sten!!!


Åtrås jag i hemlighet?

Svar: Son of a bitch - Accept
Kommentar: Som vanligt...bara dåliga killar som drars till mig... eller inte killarna men mammorna är dumma i hela skallen... och här fick vi det svar på vitt han är son till en Bitch...=/


När kommer jag bli riktigt kär?

Svar: Het choklad - Ebba Grön
Kommentar: he he he ska vi käka choklad? Ska han vara mörk? Ska han vara ljus? har han chokladbruna ögon? Jobbar hon på Cloetta? marabou? Det var ju en rätt öppen tolkningsfråga...kan tolkas på många sätt...

Eller kommer han vara söt och beroende framkallande och en riktig pudding?


hur kan jag göra mig själv lyckligare?

Svar: it hurts - Norden lights
Kommentar: Okej, nu ska vi bli djupa... hade jag vågat satsat lite mera hel hjärtat på saker och vågra orsaka mig själv lite hjärta och smärta kanske man hade kunnat blir lyckligare..? jag är inte så glad för att visa mig svag och sårbar.. men som jag tolkar detta måste jag känna på smärta för att bli lyckligare??


Kommer jag göra karriär?

Svar: Stanger in a stange land -  Iron maiden
Kommentar: Okej...karriär innom ett nytt område?


Hur kommer 2008 bli?
Svar:
En helt ny värld - Peter Jöback och Sofia Källgren
Kommentar: HA! Det var ju det jag ha sagt hela tiden!!! 2008 är mitt år! En helt ny värld ska jag hamna i!! I´m looking forward to it..


Långt inlägg...he he

Av Nina - 17 mars 2008 20:41

Oj oj oj vad folk som kom idag!! JIIIIIIISES!

 Vi trodde det skulle bli mkt folk..och det blev det! Och mera där till!! SKOJ!=)


jag har köpt nya skor idag...he he suprise... idag blev det ett par ballerina ifrån Bronx!

De som är med på bilden är annars mina favvisar...cognac färgade pumps ifrån mentor...ruggigt nice!!


Nå, vad tycker ni om butiken? Låt mig höra!!

Ovido - Quiz & Flashcards