~*~Moi~*~

Alla inlägg under mars 2008

Av Nina - 17 mars 2008 20:41

Oj oj oj vad folk som kom idag!! JIIIIIIISES!

 Vi trodde det skulle bli mkt folk..och det blev det! Och mera där till!! SKOJ!=)


jag har köpt nya skor idag...he he suprise... idag blev det ett par ballerina ifrån Bronx!

De som är med på bilden är annars mina favvisar...cognac färgade pumps ifrån mentor...ruggigt nice!!


Nå, vad tycker ni om butiken? Låt mig höra!!

Av Nina - 16 mars 2008 19:48



Jag är helt hundra på att 2008 är mitt år.

Och imorron så ska två stora grejer klaffas.


1. jag ska till banken och fixa det sista med lånet och träffa han som jag köpt lägenheten av och skriva de sista papprerna på banken.


2. vi öppnar butiken klockan 12, och då börjar verkligen det nya livet


I CAN`T WAIT!!!!

Av Nina - 16 mars 2008 00:31

He he...


I love Europe! tadadadada na na nana I LOVE EUROPE.... we´r a part of one big family....na na na...


he he...


Jag har minsann röstat på Christer ikväll=) Låten blir ju riktigt svängig när man hör den ett par gånger... eller har jag jobbat för mkt så jag har börjat gilla lustig musik på grund av det???

Men, det hjälpte ju inte, han kom ju itne alls bra till...ha ha...


Men rätt artist vann, helt klart! Charlotte är grym! Hoppas hon tar hem hela tjotta ballongen igen!!!


Björn, åh min lilla Björn, än en gång är du underbar!
Min papap är inte kungen, och jag är ingen prinsessa...men kanske du vill med mig ändå???=) 

Av Nina - 13 mars 2008 23:42

Oj, idag är jag trött! Men ändå inte.. skummt va....har gått in på lite extra överskotts energi tror jag=)

Igår jobbade vi till halv två på natten. 19 timmar blev det...lite lagom=) Idag blev det bara 16... Men nu är det såååååååååå fint! det blir så fint så fint så fint i butiken! Ska bli roligt att se folks miner på VIP-invigningen imorron!!=)

Som sagt, så är jag trött så vi får ta mera en annan dag.


HOJ!

Av Nina - 11 mars 2008 22:10

Hej

Jag är trött.

Jätte trött.

Hej då

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^





Måndagen den 17:e Mars klockan 12:00 så smäller det!

Då flyger dörrarna upp för premiär!!!

Av Nina - 10 mars 2008 22:51

jag har ju glömt!!!!


Här omdagen fick Nettan för sig att hon skulle börja virka sig en scarves/halsduk.


Nettan: Jag tror jag ska virka mig en scarves!

Nina:HA HA HA HA HA HA HA HA vad sa du sa du?!

Nettan: Jo, jag ska virka en scarves.

Nina: ha ha hi hi ha ha

Nettan: Men jag är faktiskt väldigt kreativ och händig

Nina: ha ha ha ha ha ha jo, men VIRKA en scarves?!

Nettan: Du ska få se, du kommer bli SÅ avundsjuk!!


i torsdags var jag uppe hos Nettan, och då visade hon stollt upp sin "scarves".


Nina: HA HA HA HA AH AHA HA HA AH HA HA AH AH AHA HA HA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ja, jätte avundsjuk! HA HA HA HA AH AH HA AH HA AH AH HA HA jätte, jag lovar! ha ha ah ah ah ha ha ha ha

 Nettan: ha ha ha ha ha ha ha hah a ja, det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig...ha ha ha ha


Nå, vad tycker ni???=)



föresten, det ska tillläggas att scarvsen (hihihi) är typ 2 meter lång. den ska viras flera varv...*fniss*

Av Nina - 10 mars 2008 22:40

Jag har ett allvarligt problem... och det stavas R-Ö-D-B-E-T-S-A-L-L-A-D!! (Kanske missade ett S i mitten...?)


Idag har det nämligen hänt igen... det hela utspelar sig ungefär så här...


"Nina traskar in glad i hågen på ICA, ska bara köpa något (tror faktiskt inte jag vet vad jag ska köpa när detta händer, jag vill nog bara in på ica...ja ja, jag vet -knäpp!)  kickar runt lite, tar en mjölk (alltid bra att ha hemma...) lite ägg (oxå alltid bra och ha, men jag glömmer alltid äta dom. Kommer påa tt jag vill ha ägg när de typ är 2 veckor för gamla*suck*) Och en tidning, så klart jag köper en tidning, jag köper alltid en tidning. Idag blev det "hem ljuva hem".


Det är nu det lustiga sker


Jag kommer fram till kassan, lassar upp mina varor på bandet, hälsa på kassören. och vad ser jag då?! JO! En burk med "Dans rödbetsallad" Det är alltid Dans med. VARFÖR?! När hände det?! När plockade jag till mig den?! jag minns inte, jag vet inte, men där ligger den. Jag är inte ens speciellt förtjust i rödbetssallad (ska nog bara vara ett s va...?)  men, nu har jag den här hemma i kylen iaf... vad ska jag äta den till? Inte köttbullar iaf!

Förstår inte detta..."


Mikaelas teori är att det är mitt undermedvetna som försöker förkalra för mig att jag ska vara snäll för det snart är jul igen..=) Kanske börja dras till äldre killar oxå snart som har skägg?? ha ha ha ha


Jag är ett freak. Ända lösningen på det hela.


Mikaelak min lilla honey, kul att du har hittat hit igen o kommentera en massa=)

Av Nina - 2 mars 2008 21:35

okej, alla som har klagat på Nour i melodifesitvalen här är vad jag har att säga om er!


NI SAKNAR HUMOR!!! Tjejen är så sarkastiskt sjukt rolig! jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser Raj-Raj   skaffa er humor eller håll käft.


melodifestivalen 2008 vore ingenting utan Björn Gustafsson och Nour -så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards