~*~Moi~*~

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Nina - 20 mars 2008 21:26

Så, nu har jag checkat in på Hotell Persson.

Jag har redan blivit erbjuden mat, druck, godis, en dusch (luktar nog inte hallon....=)?). Det är inte bara dryck typ i allmänhet, utan vatten? oboy? Kaffe? the? Saft?

tror jag ska flytta hit permanent...=)

Någon som vill köpa en 2:a på 50m2 till ett hyffsat pris?


Jag redan blivit erbjuden att använda allt i badrum...olika alternativ till frukost...nybakta frallor(av anette), gröt, youghurt med bär... filmjölk....oboy..ja det är inte fel det inte=)


Nej, nu ska jag bli sminkad oxå...coolt=)



Av Nina - 20 mars 2008 19:17

Nu flyttar jag!

Hem till Nettan plättan!

Why??
Jo, MIKAELA KOMMER!!!=)

TJO!!!=)


Så denna helgen blir full av bus och rackartyg när tjej trion/kvartetten är hel igen=)

  • Fredag: Shopping på väla!  (ja, de har öppet trotts långfredag.)
  • Lördag: Långfika på Briggen, -Obligatorisk närvaro OCH en dunder fylla med passa skoj på kvällen=)
  • Söndag: Förmodligen mkt kaffe och lång frukost med massa skit snack=)

UNDERBART!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards