~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Tjo flöjt!

Av Nina - 25 mars 2008 22:32

packar, packar, packar, packar...!!!

Fy fanken för personalen borta på Colorama på Servus Österport säger jag bara!!!!   Jag och mamma var där bort idag och skulle titta på tapeter, golv och liknande till lägenheten idag.

Vi var de ända kunderna i hela butiken och de var FEM stycken i personalen, TROR NI VI FICK HJÄLP?!?!


NEJ!

Det fick vi minsann inte! Jag försökte ta ögonkontakt och allt med flera stycken av dom, men de hade väl inte tid att hjälpa oss för de stog bakom kassan och diskuterade påskhelgen. URSÄKTA?! Kunde de inte gjort det efter att iaf frågat om vi ville ha hjälp? De såg att vi studsade fram o tillbaka mellan golv och tapeter och liknande. Sånnt stör jag mig på så jag håller på att dö! Tillslut var jag tvungen att fråga efter en sak, men då fick mamma få fram för jag hade bara varit otrevlig och talat om precis vad jag tycker om sån butikspersonal. Är det för mycket begärt att folk som jobbar i butik är service inriktade?????


Dagens ris får alltså personalen på Colorama, på Österport.

Nu ska jag fortsätta packa...inte roligt alls. Men idag fick jag nycklen till förrådet iaf=) Och på torsdag eller fredag får jag nycklen till lägenheten!! JA!!!!!!!!!!!!!!!!=)

 
 
Lisa

Lisa

26 mars 2008 09:51

Håller med dej till hundra procent.
Jag å stina stod utan hjälp där trots att vi hade tagit nummer lapp... :( Vi gick tillslut!

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Stina A

Stina A

26 mars 2008 16:12

Jag vet hur det känns säger jag bara!!
Jag har ALDRIG fått hjälp där inne om jag så haft nummerlapp och hela baletten.
Fy fan säger jag bara!

http://stinasworld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jens

12 april 2008 19:43

Det är inte säkert att det är nödvändigt att hänga upp sig så mycket på det, det går kanske att hitta meningsfullare saker att tänka på.

 
Ingen bild

Jens

12 april 2008 19:51

För min del tycker jag det är rätt skönt när dom inte är service-robotar i affärerna, om dom pratar om helgen så märks det i alla fall att dom är människor.

 
Ingen bild

Jens

12 april 2008 20:10

Förlåt, varför skulle jag gnälla på dig? Det är väl ingen för mig att moralisera om man retar sig på folk i en butik. Ush, vilken sur-jävel man blir ibland. Det är som de säger om Internet, folk blir som förhäxade, tappar sina spärrar. Det händer en själv om man inte passar sig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards