~*~Moi~*~

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Nina - 2 mars 2008 21:35

okej, alla som har klagat på Nour i melodifesitvalen här är vad jag har att säga om er!


NI SAKNAR HUMOR!!! Tjejen är så sarkastiskt sjukt rolig! jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser Raj-Raj   skaffa er humor eller håll käft.


melodifestivalen 2008 vore ingenting utan Björn Gustafsson och Nour -så det så!

Av Nina - 2 mars 2008 21:23

måste ju lägga in gårdagens klipp på min lover=)

Av Nina - 2 mars 2008 21:10

hej hopp alla glada!

Idag har jag, Livve och Anette varit på IKEA och shoppiloppat!!

Detta fick följa med mig hem:

-Flyttkartonger

-liten strykbräda...gud vad fiffigt!!!

-tidskriftsamlare som jag ska pimpa lite coolt sen

-våtservetter


INTE ETT LJUS!!


Dagens roligaste kommentar var nog när Livve mera eller mindre hade tröttnat på Anette (som satt i baksätet) när hon tjatade på att han körde ryckigt och lite snällt försöker flika in att handlar vi för mkt gör det ju inget om vi lämnar kvar någon i Älmhult... dvs Anette, för jag skulle minsann få åka med hem! Tack Livve=)


Än en gång lyckas jag med det omöjliga (enligt anette) att få lite kaffe i min kopp på ikea...jnag förstår mig verkligen inte på hur fan den maskinen funkar!!!! Detta är tredje gången nu som jag får vända tillbaka till bordet utan kaffe i koppen och be någon annan hämta det till mig...rätt pinsamt när jag tänker efter, men jag är ju inte smart nog att vara tyst om det!
Någon annan som varit med om att inte förstå sig på den?! Läsk kan jag fixa själv=) Men Anette har lovat att alltid fixa kaffe till mig på ikea, tack!=)


Börjat fylla lite lådor nu idag....fyllt två med köksgrejer...är redan trött på att packa. Funderar på om jag ska bo kvar här och sälja min lägenhet istället...är förjobbigt att flytta!!



Ovido - Quiz & Flashcards