~*~Moi~*~

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Nina - 19 mars 2008 00:25

...men jag har iaf diskat!!


Och sen har jag gjort en väldigt kreativ och ordningsam sak=) Jag har engagerat mig i att slå in skokartonger i presentpapper i fina färger, som jag ska ha i garderoben. En ska jag ha leggings i och en ska jag ha strumpbyxor i. Väldigt duktigt gjort av mig om jag får säga det själv=)

Och det tar inte slut där...jag VEK I HOP(!) alla mina strumpbyxor och leggings SNYGGT och la ner i lådorna... Allt för att slippa packa typ.. men nu har jag iaf rensat bland detta...förstår inte varför jag tar av mig håliga leggings/strumpbyxor och tvättar dom och stoppar ner dom i lådan igen...dummt...! Minstsagt!

Sen bjuder jag på bilder på mina fina skor=)
Pumps ifrån STHLM DG, Ballerinor ifrån Bronx och så mina fina gummistövlar ifrån Tretorn=)  I LOVE them all!!


lägg dax!
hej hopp gummis sn*pp!

Ovido - Quiz & Flashcards