~*~Moi~*~

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Nina - 22 mars 2008 22:19

Tidigare idag sitter jag, Anette, richard och Mikaela och fikar på briggen,som vi alltid gjorde förr...


påtal om att vi snart får tebax på skatten...


Richard: man kan ju göra avdrag för att ta sig till jobbet...mil ersättning....

Anette: Åh! Det ska jag oxå göra! jag har ju typ 50m till jobbet...

Richard: Njae....snarare 450 meter....

*Anette Är tyst och tänker....*

Anette: VA?!?!? Då har ju jag nästen1 mil fram o tebax till jobbet! Det känns det inte som!!!!


Alla andra: hAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH


Anette....*?* ojda...




och nu ställer vi alla oss frågan...

Vem har egenteligen ADSL?!?!?

Av Nina - 22 mars 2008 22:17

Anette. jag har fått jobb som personlig assistent!

Fredrik: åH! Jag sökte oxå jobb som det...till en kille med ADSL


Allla andra: HA HA HA AHA H AHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA



två timmar senare..... HA HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHA
HAHa

Av Nina - 22 mars 2008 22:14

Anette till Mikaela nu ikväll


A: jag älskar lamm

M: det gör inte jag  jag "attjo attjo"


A`: hur fan kan du inte gilla lamm?!?!?!?

M: Jag tål dom inte!
A: MEN!? Du har ju hela kroppen full av lamm!!!


ALLA ANDRA: ?!?!?!?!? VA?!?!?!?!

Anette: ja, du har ju bommuls kläder på hela kroppen...*bääääää*

Alla andra...: ANETTE!!!!!!!!!! Bomull är en växt!!!!!
Anette: Ja, från lamm....

Alla andra: NEEEEEEEEEJ!!!! Lamm= ULL  bomull = en växt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anette;...ojdå.....*lämnar rummet...*

Ovido - Quiz & Flashcards