~*~Moi~*~

Alla inlägg under augusti 2008

Av Nina - 11 augusti 2008 22:52

...Louise och jag skulle gå på bio idag tänkte vi. Mamma Mia (ja, vi har försökt flera gånger innan...)


Louise: Vilka dagar går den?
Jag. Fredag, lördags, söndag, MÅNDAG, tisdag och onsdag

Louise: säker?
Jag: hell yeah!


*tramp tramp på cyklarna*
Utanför biografen

Jag: Du...vi ska inte hem till mig o dricka kaffe?

 Filmen gick alla dagar...utom Måndag...Oops...

Av Nina - 9 augusti 2008 14:58

  • Duscha och iaf försöka göra mig till ett mindre monster, med hjälp av smink, plattång och hårfön...
  • Ita kommer, då är det citygross som gäller där det ska inhandlas följande

- kyckling..för det måste vi ha när vi ska äta kyckling.

-Klyftpotatis..av samma anledning som ovanstående

-sallad...för det ser så fint ut på bordet

-jordgubbar, melon, banan, apelsin för vi ska ha choklafoundy till efterrätt...mums!

-och lite annat som vi nog springerförbi


  • hem, börja fixa med maten
  • Britta och Majsan bajsan kommer
  • Ita och jag korkar upp vinet, britta korkar nog upp Colan=)
  • sen ser resten av punkterna ut så här...SNACK; SNACK,SNACK, SKratt..snack..skratt...mer vin...skratt...snack...
  • Ev. utgång

Låter inte helt fel va?=)


Kommer nog lite bilder i mororn!=) Tjing!


Av Nina - 6 augusti 2008 21:39

Heeelt otroligt, detta trodde jag aldrig skulle kunna inträffa... Men igår när jag och Tove skulle se Mamma mia...

så var KARLSHAMNS BIOGRAF FULLSATT!!! Filmen har visats här i tre veckor...och ändå fullstatt till bristningsgränsen!! Helt otroligt! Trode jag aldrig skulle hända!! GALET!!


Så vi gick och hyrde en film istället "Love in Manhattan" med Dermot något och Amanda Peet.  Sjukt bra, och gud vad vi grät!!!



Av Nina - 5 augusti 2008 18:48

nu du Majsanbajsan!

Detta måste vi lära dig näst vi leker!!  

 Britney, håller du inte med?;-)




Seriöst, detta är något av det sötaste och roligaste jag har sett på LÄNGE!

Av Nina - 5 augusti 2008 18:43

nu ska Tove och jag ta och gå ut en sväng och käka lite mat...typ pizza antar jag*haha*  och sen ska vi gå på bio, det blir mamma mia som står på programmet! trevligt trevligt!


Guuuuuuuuuuuuuud vad mycket snygga höstskor som har trillat in på jobbet nu...tror jag blir galen! jag vill ha ALLA!..typ...

Av Nina - 3 augusti 2008 21:43

...jag måste skaffa en ny telefon...eller måste o måste...jag ska förlänga mitt abonemang, och får då en ny telefon...


MEN jag är ju så oteknisk som en sköldpadda att jag vet ju inte vad jag ska välja. Sist var jätte lätt. De visade en rosa. Jag tog den.


Nu FINNS inga rosa... och jag vet att jag vill ha Samsung, för jag gillar deras uppbyggnad av telefonerna (låter lite teknisk när jag säger så va...?=)  )


Någonsom vet något om Samsung Soul 900 eller något liknande...siffrorna kanske inte stämmer...men samsung och Soul stämmer...


Hjälp!

Ovido - Quiz & Flashcards