~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Nina - 11 augusti 2008 23:25

Ikväll har Louise o jag druckit kaffe (som jag skrev innan)... Vi var o åt pizza oxå föresten!!


Sen kom Jocke o Johanna och joynade oss i kafferepet. Trevligt. jag fick blommor!=) Jag gillar när jag får blommor. Kanske blivit av med jaccuzzin:-P


På bilderna är det lite bilder ifrån i lördags, när vi hade tjejfest=)
Majsan ääääääääälskade chokladfondue!=)



Av Nina - 11 augusti 2008 22:52

...Louise och jag skulle gå på bio idag tänkte vi. Mamma Mia (ja, vi har försökt flera gånger innan...)


Louise: Vilka dagar går den?
Jag. Fredag, lördags, söndag, MÅNDAG, tisdag och onsdag

Louise: säker?
Jag: hell yeah!


*tramp tramp på cyklarna*
Utanför biografen

Jag: Du...vi ska inte hem till mig o dricka kaffe?

 Filmen gick alla dagar...utom Måndag...Oops...

Ovido - Quiz & Flashcards