~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Nina - 12 augusti 2008 23:05

..ut i hallen.



Av Nina - 12 augusti 2008 20:51

..ikväll börjar vi med mitt vardagsrum.

Det är som sagt inte helt klart inrett, men det är på godväg=)

Av Nina - 12 augusti 2008 11:17

Kom ju för bövelen på att jag har renoverat klart!..utom köket som kommer typ göras om en vecka eller två. Och badrummet...som kommer i sinomtid.


Men jag har ju inte visat några bilder!! *Fy Nina*


Ni får ha lite överseende för jag har inte inrett klart ännu, det kommer lixom lite efter hand när jag springer på exakt de sakerna jag har sett i mitt huvud. För vad som ska köpas det vet jag sen länge, de är bara det att jag vet inte riktigt vart det finns... Men plötsligt så finns det där framför mig! TJO HO!!=)


Hur som hellst... här får ni en bild på hur Sovrum, nu mera datavrå och hallen såg ut tidigare. Hade visst inget på vardagsrummet. men det var ful fiskbensmönstrat högblankt trägolv.. inte min stil.


Efter bilder kommer nog ikväll.

Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards