~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Nina - 13 augusti 2008 16:40

och då kommer vi till sovrummet...


Svar: JA, jag gillar vitt, och hela min lägenhet går i samma vita färg. utom i hallen där det är en Vit/vit mönstrad tapet som den övriga färgen är tagen ifrån. Tapeten heter Lotus och kommer ifrn ECO tapeter. Så det så.

Av Nina - 13 augusti 2008 16:40

och då kommer vi till sovrummet...


Svar: JA, jag gillar vitt, och hela min lägenhet går i samma vita färg. utom i hallen där det är en Vit/vit mönstrad tapet som den övriga färgen är tagen ifrån. Tapeten heter Lotus och kommer ifrn ECO tapeter. Så det så.

Av Nina - 13 augusti 2008 14:31

...hurra hurra HURRA!!!


Idag fyller min lilla mormor hela 80 år!

Så, ikväll bär det av på 80 års kalas hos lilla mormor. Det blir bara familjen. TIll helgen ska vi åka till Öland o fira henne med hela släkten.


Åh, måtte jag slippa detta evinnerliga tjat från hela släkten

 "haha, du var så söt när du skulle visa dina spetstrosor. Har du spetstrosor idag oxå`? hahahohohihi"


Kul. Skit Kul. Jag var tre, TRE!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards