~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Nina - 18 augusti 2008 23:27

...jag verkligen hatar att packa. och sedan jag flyttade så hatar jag det ännu mera. I morron så ska jag åka till Varberg i 3 dagar på inköp. Och jag måste verkligen packa nu, gärna för ett par timmar sedan. För vi åker i morron klockan 06:00...


men vad gör jag? jo, jag väljer att stryka massa tvätt jag inte strykit på 4 dagar...men nu var det tydligen tajm.

Och rensar och torkar ur kylen och frysen. Men det ska ju oxå göras. packa kan jag kanske göra nästa vecka...


--------------------------------------- 


Här har ni bilderna på min lilla datavrå som innan var klädkammare. även här ska det fixas med lite små saker till innan det är klart.  Bilde på kök kommer senare i höst då det itne här helt klart.

Ovido - Quiz & Flashcards