~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2007

Oj, det visste inte jag!

Av Nina - 10 augusti 2007 22:02

Jag visste inte att jga bodde i en simhall?! Men idag känns det verkligen så! klibbigt och äckligt i luften så det känns som en smihall, bortsettfrån att vi inte har någon pool man kan kasta sig ner i!


Täntke rapportera veckan som gått, glömde det i all min ilska igår

Måndag: jobbade, och var ute o gick med Nettski

Tisdag: Jobbade, och var hemma hos Changan o drack coffee på hans balkong o snackade skit

Onsdag:Jag, Anett, Nisse och Roger var en sväng nere på hotellet och intog öl o mat, trevligt! och en liten promenad..och jobb så klart

Torsdag: Jobbade och sen kom Johanna upp o drack kaffe o hämtade sina paket -ÄNTLIGEN! Sen, sen min vänner var det ju ROBIN HOOD! Min kärlek till Robin kommer aldrig svalna=) Första bästa kille jag träffar som kan skjuta pilbåge och kan tänmka sig ta på sig tights ska jag gifta mig med=)

Fredag: Kom hem ifrån jobbet vid strax efter 18, skulle bara lägg mig en liten liten stund på sängen o vila fötterna... Jo tjena! Jag vaknade 21:10..OOPS! Satan oxå, att jag aldrig lär mig, jag KAN INTE bara vila en stund så, jag slocknar direkt! Jag håller bli som min mamma -Somnar i fallet, innan man hinner ner till kudden!


ÅH! NU har min favvis låt kommit hem!=) Sean Kingston - Beautiful Girls   TACK ANETTE!!!!!!!!!!=)


Imrronm blir det mini mini kräftskiva, sen gå ut med Anette o hennes kompisar!=)

Se, anette, du nämndes masssa gånger nu!=) He he=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards