~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Nina - 15 augusti 2007 20:27

"koko bom bom bom, koko bom bom bom, here here I´m!" Shit vilken svängig låt=) Gå in på Kokobom.com så finns den där=) Sjukt svängig=)


jaha vad har hänt på senaste tross...I lördags var det mini mini kräftskiva hos Louise o Paul... Men jag smet vidare hem till Anette för vi skulle gå ut! Det var bara tre par och jag hemma hos Louise..hur kul e det att sitta dåär som en party sugen singel då?=) Nä, tacka vet jag singel party med nettan=)


Louise och jag letar resor för fullt nu, vi är lite inne på att ta en vecka solsemester nu iaf, istället för London, men alla resor är ju så sjukligt dyra nu när det har varit så kass sommar*suck*

I måndags var jag föresten hemma hos min lilla mormor som fyllde 79 bast! Jisses, jag sprang ju rakt in i fällan, mamma sa att det bara skulle vara jag o hon o pappa som skulle dit! SKIT SNACK! Halva släkten var ju dör typ...och där kom jag i mina Foppatofflor...aj aj aj...men men=)

Nej nu ska jag eventuellt ta i tu med min stryktvätt...TJO!


Ovido - Quiz & Flashcards