~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Nina - 16 augusti 2007 22:48

Jaha, Idag har Anette och jag varit i Karlkrona och haft en shopping tävling!=)  Den som fick flest grejer under 400 kronor vann... JAG VANN!!=) Vi fick först lika många grejer, jag köpte två klänningar och ett halsband, anette en topp och en klänning och ett armband, men sen sprack hon budgeten med 98 kronor då hon även köpte ett par leggings! Så jag vann!=) he he

Anledningen till denna otrliga tävling var att vi har ont om cash denna månaden nu...=) Men shopping behovet stannade ju lixom inte för den sakens skull..Sen skickade Roger(Anettes kompis) med pengar så vi kunde shoppa åt honom, han vill eha en långärmad linneskjorta, sen två hundra vi fick shoppa något annat vad vi ville för till honom, men vi shoppade fritt för alla  hans pengar istället=) Fanns inegn linne skjrota...=) Men fina grejer blev det fakstiskt.


Richard har varit här på besök i kväll och höll på att prata sönder min veckoliga religiösa upplevelse...Robin Hood! Men han var tyst till slut. Men vet ni vad?! ROBIN ÄR BARA MIN NU!=) Marion dog idag...jag blev lite besviken för jag har minsann sett den teknade och där gifter dom sig i slutet med en vigselring av en näckros.. Men så blev det inte här=( Richard försökte dock väldigt fint och pedagogiskt i min sorg förklara att de även är RÄVAR i den teknade... men so what?! Jag ville ju se de gifta sig med näckros ringen...men nu kanse jag kan få den?=)
Nä, nu ska jag snarka o dregla lite på kudden. Jobbe dag i morron!

*ZzzzzzzZzzzzz*

Av Nina - 16 augusti 2007 22:47

He he...oj oj oj vad många som var sugna på den låten och har googlat...Och alla hamlade hos mig! COOLT!=)  Men, för att göra er glada,

Ni hittar låten på http://www.myspace.com/kokobom    Glöm inte lyssna på den svenska varianten för den är fan snäppet grymmare!=)
Hejdå alla sötnosar!


Ovido - Quiz & Flashcards