~*~Moi~*~

Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Nina - 26 augusti 2007 23:21
Av Nina - 26 augusti 2007 21:04

Oj! Vad har hänt i helgen?! I fredags så kom henrik o besökte mig!=) Mycket skojigt!=) Mycket kaffe o Henrik åt upp alla mina kakor...he he=) Det är okej Henrik, du fick ju det!=)

 Sen var Anette och jag ute o gick en liten sväng och jag hyrde en film -Music and Lyrics som jag tittad epå innan jag somnade. Den var bra!=)


I lördags var jag uppe hos Fredrik på inflyttningsfest i Fridafors. Trevligt!!=) Sen gkom det en taxi och hämtade oss så vi begav oss till karlshamn för att gå ut o röja lite!=) Anette och jag röjde satan på dansgolvet...precis brevid mitt span, alias MR. taco=) Men jag bangade även denna ågngen att prata med honom.. jävla chicken Nina!!! Skärpning!

Idag har jag varit hemma hos Changan o druckit kaffe o ätit frukost=) NICE! Sen var Richard o jag på ICA och handlade...richard var bär hjälp.-smidigt!=) Sen har jag träffat en tjej som heter Mikaela som precis har flyttat till karlshamn ifrån Dalarna. Vi har varit ute o gått en lång runda o druckit akffe o snackat skit, mycket trevlig tjej!!

Det komiska var att hon hade träffat Anette på en fest igår! ha ha världen är liten=)

bye bye


bilden visar Changan o richard i en kärleksakt??

Ovido - Quiz & Flashcards