~*~Moi~*~

Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Nina - 5 augusti 2007 23:42

Oj, nu i helgen har vi haft besök av 600 sjömän i Karlshamn, Nordiskt kadettmöte så det var normänn, isländare, svenskar, danskar och finländare(för er som inte vet vilka som ingår i Norden=) ) här i stan, och även på ågatan igår.. oj oj oj säger jag bara!=) Fredrik och jag gjorde ett litet vad=) Den som inte fick till det skulle bjuda den andra på öl ha ha ha ha...fredrik är skylldig mig två! En för att han inte hittade någon, och en för att min hade flest sträck på armen på hela bygget...en liten officerare=) *nöjd*

Jag var nog på G i helgen, för jag fick massa skamliga förslag=) Kul att få lite uppskattnin gibland, så jag är bara tvungen att skriva det här he he!

Anettes kompis undrade om jag var lika pigg och full med energi i sängen oxå som annars...öh...okej...


Idag har mamma o pappa o Leo varit nere o hälsar på, vi har varit o tittat på alla skeppen tillsammans med halva blekinge typ och ätit glass på glassbåten=) mysigt=)
Och sen har jag, richard, changan o Jimmy kollat på film...-Are you scared?, totalt jädra värdelös kan jag säga att den var! En skräckis om det inte framgick av namnet... men jisses, de hade nog inte någon audition för skådisarna utan tog de första de såg på stan som var snygga och gav dom ett manus. Verkligen skit kass!!!

Och nu sent ikväll har Anette och jag variut ute o promenerat och pratat och haft skoj i den ljumma sommar kvällen=) Äntligen lite värme o sol!!!!!!! UNDERBART!

Skepp o hoj!

Ovido - Quiz & Flashcards