~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

stickeli stick stick

Av Nina - 23 november 2009 07:06

Uppe tidigt tidigt. Ska vara på möte på jobbet nu innan öppning idag. Annars så har jag ledig dag idag igen. Inte varit ledig alls innan typ, och sen i onsdags har jag bara jobbat 3,5 timme i lördags.


Idag ska jag leka med Anette, vi ska leka fika, leka lite shopping kanske och viktigast leka Vaccin. Iaf för Anette som ska åka till Kineserna som bär på både det ena och andra tydligen.

Jag har NOG bestämmt mig för att vaccinera mig idag, när vi ändå ska dit för Anettes spruta. jag har hela tiden innan sagt att jag nog inte ska göra det...tycker det känns konstigt att de kommer på ett vaccin emot en sjukdom de inte ens visste fanns för några månader sedan...Och fortfarande inte kommit på något för Canser som har funnit så länge folk som lever idag någonsin har minnits/munnits. (Vad tusan heter plural formen på minne??????)


Så länge folk kommer ihåg.



 
 
Lisa

Lisa

26 november 2009 20:01

Men ah vad jobbigt. Nu kommer jag fundera på vad det heter. Minnats? Minnts? Dont know! :P

http://lisoball.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards