~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Nina - 10 november 2009 14:42

Jag tror jag är scitso, jag har nog börjat samla på hockeypuckar i sömnen, för detta låg i mitt nattduksbord;) laddar jag inför mitt besök på jössa på fredag...?

Av Nina - 10 november 2009 13:56

Och så var det ju det där med bilder ifrån julfesten...

Igår skulle jag minsann vara duktig och lägga över dom till datorn, men då funkade inte min sladd till kalles kamera, så  det blev inget med det inte.


Ledig idag. Skönt. Jag behöver ha en dag idag att ta igen mig lite på kände jag. Inget planerat, bara gå runt i mysisar och i otvättat hår och utan smink. Lovely!!!=)


Kanske skulle baka något? Det är min nya hobby, baka. Vet inte varför, men kul är det.


Utan de där jävla satans helvetes kexen jag skulle göra här om kvällen. Hittade ett recept i nya Amelia från Ernst fucking Kirshstiegerpå några kex som såg så fina och goda ut med havregryn i.


Jag gjorde EXAKT, jag menar verkligen EXAKT(!!!) som det stog i receptet. Men det blev bara skit av allt. det blev inte ens pannkaka av det.  jag prövade två gånger innan jag gav upp. Man skulle gorma det till en deg som ma sen skulle KAVLA ut!! Då undrar jag bara spontant vad man använder för någon jävla kavel när man ska kavla något som är flytande och bara rinner ut på golvet??????????????????

 

Kalles tips var "Dutta ut några på en plåt istället, typ havreflarn" Smart tänkte jag ocå provade...skulle vi aldrig gjort. Hela ugnen är full av den där helvetesröran nu.


Kanske skulle städa den idag??

Ovido - Quiz & Flashcards