~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Nina - 15 november 2009 17:39

         


En väldigt mätt skara människor.... jag ser ut som jag ska somna när som...

   


Vi hade lite mat uppdukat...

   

 

OBS!!! Kolla vilka snygga skyltar jag hade gjort om vilken sorts korv eller sill det var :-)


Och fina ljustakar av apelsin och nejlikor...

   


Dukat fint med äppel ljustakar och kanel och fina bordsplaseringar, och stjärna så klart ;-)

 


I år slog vi på stort Pickis och jag, och bakade minsann ett riktigt pepparkaks hus...tyvärr råkade jag döda älgen och sniglen kvällen innan...aj aj aj....sågår det när man ska flytta hus på fyllan. Bajs oxå.


Home made julsnaps!! god som tusan! 

 


Nå, vad tycker vi om det här med mushe egentligen...?

 


Börjades med servering av pepparkakor och glögg is ann jule anda!!

   


Någon, och jag säger inte vem, är inte h eeeeeeeeelt normal på denna bilden....

  

Av Nina - 15 november 2009 14:55

...är något som jag oftast har en hel del av, inte idag. Idag är jag trött. Men det är någon annan här hemma som har irreterande mkt energi och tycker jag är tråååååååååkig. Tufft för han da.

Nu ska jag minsann ta o lägga lite bilder ifrån julfesten, men det kommer komma mera sen när jag har fått flera. Det finns inga på tomten nu t ex...:-(

Ovido - Quiz & Flashcards