~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 november 2009

---

Av Nina - 4 november 2009 20:17

Fy, ve o fasa, nu har hösten slagit till i mig ordentlit. Fullkomligt orkeslös. Orkar ingenting nu ikväll. Har redan sovit lite på soffan, och kommer troligen sova lite till. Tänkte jag skulole städat lite ikväll, för det behövs verkligen, men pallar inte. Kalle får kliva över saker när han kommer, så är det bara.

Av Nina - 4 november 2009 08:15

Föresten, jag har sett en GrisBjörn!!! Ni vet en sån som Lotta på Bråkmakaregatan hade!!!

Det finns en livslevande sådan här i stan, den är ASFUL!!!!


Både Pickis och jag bryter ihop fullkomligt när vi se den! Så jävla ful!! Det är en ful liten hund som verkligen ser ut som en Grisbjörn, alternativt en falukorv på ben!!!  Tror jag ska försöka knäppa ett kort näst jag se den, om jag inte börjar garva igen!!

Av Nina - 4 november 2009 08:00

Så, nu har jag oxå varit och gjort fejk naglar, som alla andra fina flickor som ska blogga. Louise håller på o ska bli sån nagelfixare, så hon fixade mina igår, tjusigt tjusigt=) 

Även om Louise nog tyckte jag var den jobbigaste kund hon någonsin har haft, eller komma skall ha. Man ska sitta med fingrarna i en sån där liten mackapär som ska torka naglarna....Jag slet ut näven gång på gång för jag skulle peka på något eller bara prata som vanligt...(pratar mkt med händerna.) Louise var inte så road av det.


Götapetter vad det blåser idag då!!!!! När jag åkte hem ifrån Golden Mountain of Happiness (GuldBergs Lyckan) i morse så blåste det som bara den, har blåst om kull parkbänkar och dyligt.... Märkligt att de inte håller på med tak bytet på kåken mitt emot idag...Märkligt värre...


Dax att duscha lite och dricka kaffe o knata till jobbet. Jag, Britta och Jessica idag, skojigt skojigt !!!:-)

Ovido - Quiz & Flashcards