~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

När den sjuka blir bra, blir hon värre än hon var...!!!!

Av Nina - 20 november 2009 12:11

Fredag -Härligt.


jag har varit ledig i två dagar nu, och det hela firade jag med att bli sjuk i onsdags. Jippie Kaijai -NOT!!!


Började på jobbet i onsdags efter lunch med att jag blev helt yr och vimmelkantig. Tog sats rakt fram men gick ganska så exakt 45grader åt helt fel håll...Böjde jag mig ner så ville jag kräka bakom MC Gordon Jeansen.

Ingen hitt kan jag lova. Men jag bet ihop och log eftermiddagen ut, duktig flicka ;-)

När jag kom hem kurade jag ihop mig i fosterställning på soffan och tyckte synd om mig själv för jag hade sådan huvudvärk och ont i hela kroppen, och rörde jag på mig höll min rya matta på att bli en Rya matta med kräk.

Där låg jag sedan och tyckte synd om mig. Igår låg jag där oxå. Tur jag har en liten Kalle Anka som kör och köper glass när det är det ända jag vill äta :-)


Men nu är det fredag och det värsta har gått över, jag har ingen huvudvärk och inte yr. Däremot fortfarande öm i kroppen, men det kan man leva med om det andra är borta. Men då har jag ett annat litet problem. När jag har varit sjuk och liggandes så får jag sååååå mycket överskotts energi som ska ut. Och jag har lovat att jag ska vara lugn idag oxå, det är int det lättaste ska jag berätta när allt bara vill ut. Hade behövt putsa fönster, men då får jag nog en havhyvling som heter duga. För det var med på listan över saker jag absolut itne fick göra...hehe....


När jag har varit sjuk så vill jag bara klä på mig mina favorit kläder i glada färger och fixa i ordning mig och dansa runt i hela lägenheten och sjunga högt till massa bra glad musik, gärna från 60 talet.... Why??? Inte en aning. Och tro mig, sättet jag dansar på är inte meningen att någon ska se. För det är inte vackert någon stans.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards