~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Fina flickan.

Av Nina - 4 november 2009 08:00

Så, nu har jag oxå varit och gjort fejk naglar, som alla andra fina flickor som ska blogga. Louise håller på o ska bli sån nagelfixare, så hon fixade mina igår, tjusigt tjusigt=) 

Även om Louise nog tyckte jag var den jobbigaste kund hon någonsin har haft, eller komma skall ha. Man ska sitta med fingrarna i en sån där liten mackapär som ska torka naglarna....Jag slet ut näven gång på gång för jag skulle peka på något eller bara prata som vanligt...(pratar mkt med händerna.) Louise var inte så road av det.


Götapetter vad det blåser idag då!!!!! När jag åkte hem ifrån Golden Mountain of Happiness (GuldBergs Lyckan) i morse så blåste det som bara den, har blåst om kull parkbänkar och dyligt.... Märkligt att de inte håller på med tak bytet på kåken mitt emot idag...Märkligt värre...


Dax att duscha lite och dricka kaffe o knata till jobbet. Jag, Britta och Jessica idag, skojigt skojigt !!!:-)

 
 
Ingen bild

Nettan

4 november 2009 22:00

Jag tror jag var en bättre nagelmodell än dej;) jag satt snällt med händerna i "ugnen" och slappnade av! he he! Vi får fråga henne vem hon väljer som bäste modell=) Jag var nog inte lika rolig som dej dock...

 
Ingen bild

Richard

5 november 2009 00:17

Inte för att klaga men jag bor ju där med och det är ju faktiskt gullbergslyckan nu kanske du bara ville skojja till det lite men så är det i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards