~*~Moi~*~

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Nina - 25 oktober 2009 10:15

Då är helgen snart över igen ju...varför går helgerna så fort???


I fredags kämpade vi för att hålla ögonen öppna genom hela idol. Klockan 22 gick vi o la oss, ungefär 22.10 tror jag vi sov här på ED. Gamla??


I går jobbade jag, tyvärr var det inte alls så mkt folk på stan, pissväder!! Jag var laddad för en sjutusan massa folk, men tji fick jag. Sen begav vi oss emot Korpardalen och hem till Kalles mamma o pappa på middag. Asså det där med att slippa laga mat är guld:-)

Sen blev det lite bio -Bröllopsfotografen. SKIT KUL!!! Värmläningar är ju kul, så är det bara. Däremot kom jag på att en delen av karlshamns befolkning saknar humor. Kalle ch jag garvade verkligen i fiklmlen, medans alla andra bara satt o inte drog på smajlbanden alls.... Karlshamns butter klubb som hade möte kanske??


Men jag rekomenderar verkligen filmen. Skit kul=)


Nu blir det frukost, sen lite tvätt och sen är det dax för mina föräldrar att äras med ett besök.-)

Ovido - Quiz & Flashcards