~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Nina - 15 oktober 2009 16:27

Varför börjar jag ALLTID må illa när jag städar??? jag har innan trott att det var blodtrycksfall för jag blir även pissed off...men jag ser till att äta o dricka mkt hela tiden, men det hjälper inte... Någon som har en teori??

Av Nina - 15 oktober 2009 14:02

Aaah, idag är jag ledig, härligt!!!:-)


Både Kalle och jag skulle ha lite sovmorgon idag, han behövde inte vara i karlskrona förens 9. Hur det gick?? Inte så bra. Kvart över sex ringde någon av hans snickare (som tydligen har sluntit med spikpistolen och satt en spik i sitt huvud efter som han inte fattar.) och ville något. Kalle svarar med att han har sovmorgon. Tror ni killen ringer igen?? Japp. Han ringde totalt 3 gånger innan klockan var sju. Vilket varken Kalle eller jag var så roade av. Men jag kunde ju iaf sova lite till eftersom jag ändå är ledig, så det gjorde jag=)


Sen har Richard varit här o druckit kaffe o snackat goja. Var ett tag sedan så vi hade lite att gå igenom:-)


Och nu tänkte jag se om jag hittar någon höst jacka till på nätet, sen ska jag städa.... ser ut som FAN här!!!

Ovido - Quiz & Flashcards