~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Nina - 7 oktober 2009 19:20

japp japp, bara så ni vet detta är mitt fjärde inlägg för dagen. Kanske kommer fler...?

Av Nina - 7 oktober 2009 19:02

Nu ska jag snart bege mig emot Queenstreet och den obligatoriska onsdagsdejten. Pickis, jag och Greys Anatomi :-)

Härligt härligt. Mys kläder på, och Pickis fixar toast. Perfa.


Öppet brev till Chefen.

Vad tusan, klagar du på mitt engagemang??? Pisk på fingrarna ska du få i så fall. *Grrr morr o fräs*

Vill isf bara informera dig lite diskret så här om att jag minsann fick en kram av en kund senast idag för han blev så nöjd. Kom på den du!!! .-)

Av Nina - 7 oktober 2009 08:12

Jag är toktrött. Det är höst. Jag gillar hösten.

Men jag föredrar att sova eller iaf ligga på soffan framför att gå ut i regnet. Men nu måste jag gå ut i regnet. Svå rt att ta mig till jobbet annars.... Om inte Dressmann vill flytta in på ED?? Det hade varit smidigt. Behöver vi inget larm heller, jag håller koll hela tiden. ja så gör vi. Men jag får nog gå dit idag, så jag kan packa ner allt i lådor och ta med mig hem.


Morgonen är ju inte min bästa tid på dygnet...fråga någon som brukar väcka mig vid 7 snåret och hör hur pigg jag är då... Nä, 10, det är en lagom tid att vakna. Och gärna av doften av kaffe, det gillas det :-)



(se ni, 2 inlägg på samma dag och klockan är bara strax efter 8...)

Av Nina - 7 oktober 2009 07:05


Jag har en känsla av att detta är en låt för fröken Persson??


Foo Fighters-Wheels

Ovido - Quiz & Flashcards