~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Nina - 11 oktober 2009 20:45

Lugn helg.

Lördagen gick i blå/gult tecken. Dock var det inget lyckat....blev ju mera lyckat för röd/vitt.

Borde inte den där Zlatan kunnat fixat ett mål?


Söndag idag, mest varit slappande. Tvättat lite och ätit en god middag.=)


Var det någon som såg One Three Hill??? Varför i hela fridens namn ska inte Peyton och Lucas vara med i nästa säsong??? Fattar ingenting. De åkte ju bara bort i bilen????? Kan någon förklara för mig? Annars kommer jag aldrig mera våga sätta mig i en bil, kommer tro jag raderas från allt i så fall.


Föresten, vet ni vem Glenn Strömberg är?? Någon fotbolls tjomme iaf....googla en bild på honom, och sen googla ni en bild på Tommy "öPPNA DIN DÖRR" Nilsson....  Är dom inte lika?!?! Jag tror de är smyg-tvillingar. Kalle håller inte med.


Ovido - Quiz & Flashcards