~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

FREEEEE!!!

Av Nina - 20 oktober 2009 13:37

Ledig dag.

 

Hittills idag har jag:

-sovit

-vaknat

-Läst min braiga bok (Eller Brittas braiga bok visserligen...)

-Bäddat sängen

-dammsugit sovrummet

-duschat

-deodorantat

-borstat gaddarna.

-Ätit en lång god frukost bestående av äggmacka, kaffe, juice och en clementin.

-rivit ut en låda i köket...rackans bananer.


Följande saker ska jag göra under resten av dagen:

  1. rensan där kökslådan jag rev ut, såg den var lite rörig...kanske pga att den for i golvet?
  2. Bära ner lite saker på förrådet
  3. Städa vardagsrummet
  4. Mysa till köket lite...
  5. Dricka kaffe med Grannfrun (Pickis)
  6. Planera den stundande julfesten med Pickis
  7. Mysa lite med kalle på soffan framför någon film eller liknande
  8. Sätta upp min rullgardin i vardagsrummet.

Punkt nummer 8 ser jag fram emot mest tror jag, för det innebär att jag kommer få borra lite. Jag gillar att borra. jag tror jag var hantverkare i ett tidigare liv.

Kalle har lovat att jag ska få pröva Bila lite i en sten oxå någon gång. Det tycker jag ser så matcho ut. Jag ska ha blåkläder eller Fristadh kläder på mig och en rutig flanell skjorta på mig, sen en ful keps och tugga tuggtobak, sen ska jag bila loss en sten eller två från jordens yta.


...efter konstruktion...kom på den klädslen lär mer som om jag skulle ut o mjölka kossorna...




 
 
Ingen bild

Mikaela

21 oktober 2009 16:59

sorry att jag inte dök upp på nåt kaffe, men jag hade inte varit lätt att ha å göra med igår :P Idag tror jag att jag är trevligare dock :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards