~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

i´m a surviver

Av Nina - 2 oktober 2009 10:09

Så, då hade vi genomfört och klarat vårt första IKEA besök ihop. Ikea kan vara påfrestande för alla typer av relationer, pojkvän/flickvän, kompis, familj -you name it. Vi klarade det galant. Dessutom så har kalle flera gånger tidigare sagt att Ikea=helvetet på jorden. Men icke;-) Den killen vet för övrigt hur man går bananas på köksavdelningen. Totalt ny uppsättning av glas o tallrikar, muggar o bestick i 12 av vadera del. Så i natt stog vi i Golden mounten of happines och diskade och torkade för glatta livet:-)


Själv gick jag väl mest bananas över hela Ikea. Mitt tolamod sviktade dock rejält på tygavdelningen när mitt tyg inte fanns. Men sen hittade jag en snäll man som jobbade på lampavdelningen där de hade skyltat med det som plockade ner det till mig :-D Min lycka var gjord.

Men inte kvinnan som stog på tygavdelningen och tjabbade med den stackars killen där för tyget var slut, och när han såg att jag kom med en tygbit blev han mänktaförvånad och kvinnan mindre glad, jag fick mina 2 meter, och hon fick inte en endaste meter till sina 10 meter hon skulle ha *MOHA HA HA HA HA*


Idag är det fredag:-) Gytt, så nu ska jag knata till jobbet och sälja en konstym minst. Och 20 par MCGordon jeans, 30 par strumpor, 4 Batistini skjortor och 4 jackor. och 11 Ottoman tröjor.

 
 
Ingen bild

Britney

4 oktober 2009 12:23

...å som vi sålde, fan va grymma vi var gumman!!!! ;0)

 
Ingen bild

Chefen

7 oktober 2009 10:00

Gillar inställningen... Kan vi få samman inställning varje dag tror ? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards