~*~Moi~*~

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Nina - 22 februari 2010 19:29

Kalle och Jimmy sitter och planerar det sista inför resan nu.

Och jimmy har sagt hela tiden att han ska hoppa bungyjump i Thailand...vilket jag tycker är galet!!!


Jag: Jimmy, ska du fortfarande hoppa??
Jimmy: Japp. Jag har alltid velat hoppa bungydjump.

Jag: Du är ju inte riktigt klok. Du kommer dö!!!

Jimmy: Men jag får väl hoppa sista dagen da...


Ehh....men då så. Då är det ingen fara ju....öööh....!!!

Av Nina - 22 februari 2010 08:01

Nu jädrans i min låda så räcker det. Idag är det 14 svinkalla minus grader ute. Det är inte roligt. Det är verkligen inte det.


Fram till förra veckan kändes det väl ändå Okej med snö...men nu? Nej, nu får det vara slut tramsat, ge mig VÅR!!!!


Dessutom ska jag vara gräsänka i en månad i denna kylan utan någon som kan värma mig. Är det rättvist???

Ovido - Quiz & Flashcards