~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Nina - 3 februari 2010 23:12

Så, nu har jag oxå sett dansar med vargar som tydligen v arje människa borde ha gjort redan. Jag blev nästan idiotförklarad i lördags när det kom fram att jag inte har sett den. Hello, somliga av oss var knappt pott tränade när det släpptes för tusan.


Men, idag kan jag både gå på toaletten och torka mig själv OCH har sett Dansar Med vargar. Som för övrigt var en mkt bra film. Men jag blev ledsen att jag inte fick se någon indian bebis....det hade gjort den ännu bättre nämligen.


Har varit och klippt mig. Tjusigt blev det, och hårspray med cocos doft blev det. Jo jo, så det så=)


Imorron har jag lite viktiga uppdrag jag ska göra...lite hemlighets stämplat tills nästa vecka;-)


Så, du ska jag ta och borsta gaddarna och tvätta trynet, sen ner i sängen som gäller. Natt i natt....

Av Nina - 3 februari 2010 12:32

Ledig idag. Upptagen Upptagen är man då...det ska zappas på tv´n, det ska drickas kaffe med Richard, det ska köpas en ny blomma till Olle och det ska klippas lite hår hos Louise.


Vem Olle är? Och vadför förtjänar han en blomma??? =) Olle är min o kalles lilla fisk:)


Föresten, nu vill jag minsann att det ska kommenteras flitigt på denna bloggen, så mkt roligare så senni.

Ovido - Quiz & Flashcards