~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Nina - 9 februari 2010 21:50

Okej, så här är det.

Jag skulle börja blogga i februari igen, och har verkligen försökt.


MEN!! Två inlägg har inte lagts upp för bloggagratis.se är tydligen lite lagom tröga i huvudet och fattar inte det. Utan de försvinner någonstans ut i tomma intet. det som stör mig mest var i söndags, jag hade gjort en fin liten hyllning till Pickis som fyllde 25 med film o bilder och allt. Men icke att det gick att lägga upp.


så därför tänker jag snart sluta blogga på denna adressen, och leta upp en ny adress istället  att blogga ifrån. Så, min fråga blir, är det någon som bloggar som rekomenderar en annan bra sida?? Där inläggen faktiskt blir upplagda....???

Jag säger till när ajg har bytt sida och var det blir för tjusig liten sida det blir på....

Ovido - Quiz & Flashcards